نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۴
۰ |
۰
چرا خرید این ستاره برای رئال‌مادرید منطقی نیست؟
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال مادرید باید به دنبال جانشینانی برای مودریچ و کروس بگردد اما نباید روی خرید کالوین فلیپس از منچسترسیتی حسابی باز کند.

شکی نیست که لوکا مودریچ و تونی کروس به پایان دوران حضور خود در رئال مادرید نزدیک می‌شوند. این زوج دو تا از بهترین هافبک‌های باشگاه بوده‌اند و در یکی از بهترین دوره‌های تاریخ باشگاه حضور داشتند. اما با رسیدن به سن ۳۸ و ۳۳ سالگی شروع به فاصله گرفتن از دوران اوج کرده‌اند.

این فصل تقریباً آخرین فصل مودریچ به عنوان بازیکن رئال مادرید خواهد بود. او در هفته‌های اخیر به جایگاهی ناامیدکننده تنزل پیدا کرده است. قرارداد او تابستان آینده به پایان می‌رسد و اگر قرار باشد تمدید شود همه شوکه خواهند شد. احتمال ماندن کروس بیشتر است و او تا به اینجای فصل بازیکن مهمی بوده، اما با این وجود او هم برای مدت زیادی در باشگاه نخواهد بود.

با وجود اینکه بازیکنانی مانند اورلین چوآمنی، ادواردو کاماویگا، فدریکو والورده، دنی سبایوس و جود بلینگام در ترکیب اصلی حضور دارند، انتظار می‌رود با رفتن مودریچ و کروس باشگاه به دنبال خرید بازیکنانی باشد. سوالی که پیش می‌آید این است که رئال به دنبال کدام بازیکنان خواهد رفت.

یکی از مواردی که به رئال مادرید پیشنهاد شده، کالوین فیلیپس از منچسترسیتی است. به گزارش دیفنسا سنترال، بعید است که این ملی‌پوش انگلیسی پیشنهاد رئال مادرید را رد کند. با این حال، از دیدگاه رئال مادرید خرید فیلیپس چندان منطقی نخواهد بود. او عمدتا یک هافبک دفاعی است و نتوانست رودری را از تیم من‌سیتی کنار بزند. لوس بلانکوس در حال حاضر چوآمنی و کاماویگا را در باشگاه دارند که جوان‌تر و بهتر از فیلیپس هستند. از این نظر خرید فیلیپس منطقی نیست و انتظار می‌رود که رئال این پیشنهاد را رد کند، به خصوص که احتمالا او هم ارزان نخواهد بود. پول در جای دیگری خرج شود بسیار بهتر است.

بحث جالبی در مورد اینکه رئال مادرید چه کسی را به عنوان جانشین مودریچ و کروس انتخاب می‌کند، وجود دارد. نیکو پاز یک بازیکن عالی برای تیم اول خواهد بود، زیرا او در سراسر رده‌های جوانان در لافابریکا همه را تحت تاثیر قرار داده است. به نظر می‌رسد که او تقریباً برای ترفیع آماده است، هرچند که باید صبر کرد و دید که آیا مودریچ در تابستان آینده خواهد رفت یا خیر.

رئال مادرید هنوز زمان دارد تا برای اقدامات پس از مودریچ و کروس تصمیم بگیرد، اما چیزی که آنها مطمئناً نباید به آن فکر کنند، خرید فیلیپس است.

بیشتر بخوانید: هم‌بازی جدید مسی از رئال می‌آید؟/ بکام در پی جذب یک اسطوره و برنده توپ‌طلا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی