نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
۲۳ |
۷
حمله به ستاره استقلال به خاطر یک استوری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدی پور هافبک آبی‌ها با انتقاد گسترده هواداران استقلال روبرو شده است

یکی از دعواهای حقوقی استقلال با شرکت همراه اول بود که با وجود تبلیغ این شرکت روی پیراهن آبی‌ها، هیچ پولی به باشگاه استقلال داده نشد. این موضوع حتی سبب شد تا هواداران استقلال با درست کردن کمپینی این شرکت را تحریم کنند.

استقلال در این فصل با یکی از رقبای همراه اول قرارداد بسته و پول خوبی هم از این شرکت دریافت کرده است. با این حال یکی از ستاره‌های استقلال یعنی مهدی مهدی‌پور به خاطر تبلیغ همراه اول در صفحه شخصی خود به شدت مورد انتقاد هواداران استقلال قرار گرفته است.

استقلالی‌ها که دل خوشی از این شرکت ندارند، معتقدند بازیکن تیمشان چرا باید تبلیغ شرکت رقیب اسپانسر فعلی استقلال و شرکتی را بکند که هنوز به این باشگاه بدهی دارد. استوری ستاره آبی‌ها حسابی او را به دردسر انداخته و هواداران استقلال در فضای مجازی به شدت علیه هافبک تاثیرگذار تیمشان جبهه گرفتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • محمدطاها IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    خب وقتی هواداران استقلال همراه اول رو تحریم کردن به خاطر اینکه خیلی استقلال رو اذیت کرد حاضر نشد بدهیشو به باشگاه بده مهدی پور نباید تبلیغ این اپراتور رو میکرد کارش واقعا بچگانه بود..من خودم سیمکارت همراه اولم رند بود خیلی هم این شماره رو دوسش داشتم ولی به خاطر استقلال کنار گذاشتم، دیگه نمی‌دونم به خاطر این کار مهدی‌پور چی بگم!
    • حسین IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      عکسی که در بالا مشاهده شد رایتل روی لباس مقدس‌ استقلال کبیر هست حالا کجا مهدی مهدی پور استوری گذاشته معلوم نیست وشاید ساخته ذهن دشمنان قسم خورده استقلال هست به هر حال جناب خطیر ودیگر ارکان باشگاه اگر خدای نکرده همچین قصوری رخ داده باشد رسیدگی می کنند وبه سمع ونظر هواداران استقلال خواهند رساند بچه های استقلال باید خیلی حواسشان باشد در دام شیادهای بدخواه استقلال گیر نیفتند
  • شاهین IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    عزیزان هوادار استقلالی زود قضاوت و داوری نکنید معلوم نیست که چه شده عزیزان؟ تو این اوضاع و احوال خرابی که دارن برای تیممون درست میکنند و هر روز مغرضان و بدخواهان دارن یه داستان و یه حاشیه بوجود میارند کلیهُ هواداران باید خیلی خیلی حواسمان باشد که تمرکز تیممان برهم نخورد که خواست تمام بدخواهان است!! همگی هوادارن عزیز آبی میدانند که تیممان با آن همه مشکلات فراوانی که داشت و دارد اول راه است و این حقیر خواهشا و ملتمسانه از شما دوستان خوب آبی دل تقاضا دارم که صبر و حوصله پیشه کنند تا خدایی ناکرده تمرکز تیم در ادامه مسابقات لیگ برهم نخورد و استدعا دارم از برخوردهای شدید با این گونه موارد در داخل خانواده آبی و مخصوصا تیم رقیب خوداری کنند! الان با وجود صدر جدول همه رقیبان لیگ دندان تیز کرده اند و صم به زمین میکشن تا ضربات مهلکی به تیممان وارد کنند و اگر هواداران فهیم استقلال ذره ای غفلت کنند دشمنانمان ذره ای به ما رحم نخواهند کرد، از عزیزان سرمربی محترم و بازیکنان و کلیه عوامل مدیریت باشگاه و نیز هواداران فهیم استقلال خواهش دارم مواظب حرکات و رفتارهایمان باشیم این حقیر از همگی دوستان متشکرم
  • رضایاک اصلی۱۰ IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    کیسه تنا استوری های طعنه آمیز برای کیسه میزارن و کمیته انظباطی کیسه باید محرومشون کنه
  • ش سلیمانی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    کیسه ها با همه چی مشکل دارن
    • کیسه هوچی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      بگو این کیسه تنان با چی مشگل ندارن
  • عدالت خواه IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    در پشت این داستان، دست آذری جهرمی پیداست
  • حمید IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    اگه همه استقلالیا خطاشونو خاموش میکردن همراه اول التماس میکرد ...... اون یعنی تبلیغ آزاد تو ایران بگی زندون میشی
  • رضایاک اصلی۱۰ IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    استقلال سرور پرسپولیسه
  • مانلی IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    من نمیدونم هواداران پیروزی این وسط چی میگن..!😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی