نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
۵ |
۳
زمان بازنشستگی لیونل مسی مشخص شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی قصد ندارد به این زودی بازنشسته شود و تا زمانی که از نظر فیزیکی قادر به فوتبال در سطح بالا باشد به بازی ادامه خواهد داد.

لیونل مسی در مصاحبه با فرانس فوتبال پس از به دست آوردن هشتمین توپ طلای دوران باشکوه حرفه‌ای خود گفت که همیشه آرزو داشت در بارسلونا بازنشسته شود اما این موضوع میسر نشد و حالا که به اینترمیامی پیوسته دیگر هرگز به اروپا بازنخواهد گشت. اما در مورد آینده‌اش پس از ترک فوتبال گفت: «زمانی که فوتبال من تمام شود به بارسلونا برمی‌گردیم. آنجا خانه ماست و به آن عادت داریم و دوستانمان آنجا هستند. اما در حال حاضر هیچ ایده‌ای ندارم که قرار است چه کار کنم. هنوز به آن فکر نکرده‌ام و نمی‌خواهم فعلا فکرش را بکنم.»

او زمان دقیقی برای بازنشستگی از فوتبال اعلام نکرد اما اذعان داشت: «همیشه گفتم که به آینده فکر نمی‌کنم، روز به روز پیش می‌روم. از نظر بدنی احساس خوبی دارم. نمی‌دانم تا چه مدت می‌توانم بازی کنم. آنقدر ادامه می‌دهم تا زمانی که احساس کنم دیگر نمی‌توانم و شرایط بدنی‌ام به من اجازه نمی‌دهد آنطور که دوست دارم بازی کنم. زمان مشخص خواهد کرد.»

لئو نسبت به حضورش در جام جهانی ۲۰۲۶ چندان خوشبینانه صحبت نکرد: «در آن زمان ۳۹ ساله می‌شوم و کمی سخت به نظر می‌رسد، اما باید صبر کنم تا ببینم از نظر فیزیکی چه احساسی خواهم داشت.»

مشروح مصاحبه مسی با فرانس فوتبال را اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • پارسا IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    بهترین مرد دنیا
  • abdulrahman US ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    Happy
  • abdulrahman US ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    Happy

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی