نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
تصویر معناداری که گرگ پارسی به اشتراک گذاشت/ درخواست رسمی هادی چوپان فاش شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هادی چوپان با انتشار تصویر و پیامی در فضای مجازی به اعتراضات طرفدارانش واکنش نشان داد.

هادی چوپان امسال در مسابقات مسترالمپیا ۲۰۲۳ به مقام نائب قهرمانی رسید تا نتواند قهرمانی سال گذشته خود را در این مسابقات تکرار کند.  

پس از پایان مسابقات چوپان که از نتیجه کسب شده شدیدا ناراحت شده بود با ترک کردن سکو و درآورن مدال نقره از گردنش واکنش تندی به رای داوران نشان داد تا با این کار حاشیه‌ساز شود.

طرفداران چوپان ملقب در فضای مجازی بلافاصله در حمایت از هادی چوپان به اعتراض تندی به هانی رامبد مربی چوپان وارد کردند و به صفحه اینستاگرام این مربی حمله‌ور شدند اما هادی چوپان امروز با انتشار چند پیام و استوری از مردم ایران و هوادارانش خواست تا به هانی رامبد و رقیبش درک لانسفورد احترام بگذارند. چوپان اعلام کرد که آنها مثل خانواده‌اش هستند و با این کار سعی کرد تا آب سردی بر آتش اعتراض ها بریزد.

در ادامه همین مطلب بخوانید: عکس| هادی چوپان پرقدرت برگشت/ استارت گرگ ایرانی برای مسترالمپیا ۲۰۲۴

تصویر معناداری که گرگ پارسی به اشتراک گذاشت/ درخواست رسمی هادی چوپان فاش شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمد پنجعلی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    اکثر مردم عقلشون تو چشم هاشون هست.یه عده هم هستند واقعا خودشیرین و چاپلوس هستند و وقاحت را از حد میگزرونن.خوشم اومد چوپان خوب زد تو دهنشون. سری قبل چوپان اول شد و الان هم لانسفورد.با همون داوران قبل و همون مربی.مگه زمانی که لانسفورد اول شد هواداران لانسفورد بی احترامی کردن؟اعتراض کردن؟به صفحه چوپان حمله کردن؟ کی میخواهید فرهنگ داشته باشید.همیشه دوست دارید به ما بگن جهان سومی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی