نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
پاسخ زیرکانه گل‌محمدی به سؤال خبرنگار تاجیک/ چه کسی اخبار پرسپولیس را به شما داده است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت مانده تا آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان سرمربی نماینده کشورمان دست خود را رو نکرد.

یکی از مهمترین سوالات خبرنگاران تاجیکستانی از سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بازی فردا درباره وضعیت مصدمان و همچنین سرماخورده‌های تیم پرسپولیس بود.

خبرنگار شبکه ورزش کشور تاجیکستان در این باره از گل‌محمدی سوال کرد که چه بازیکنانی برای بازی مقابل استقلال این کشور شرایط همراهی تیم پرسپولیس را دارند که گل‌محمدی در واکنش به این پرسش پاسخ زیرکانه ای داد.

گل‌محمدی ابتدا نسبت به چگونگی درز پیدا کردن این اخبار به بیرون از اردوگاه تیمش اظهار تعجب کرد و سپس گفت: «هیچ چیز تا فردا شب و قبل از بازی مقابل حریف مشخص نیست. باید تا آن زمان صبر کنیم و بهترین نفرات را به میدان بفرستیم».

ناگفته نماند؛ ظرف ۲۴ ساعت اخیر رسانه‌های تاجیکستانی به شدت درباره تیم پرسپولیس در حال انتشار خبر هستند و از این طریق سعی دارند به تیم نماینده کشورشان کمک کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امید تاجی IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    آقائ گلمحمدی برای چی تو اینقدر توی حاشیه سازی فقط عشقت حاشیه و نگران کردن اطرافیانت هستی خوب اونها و تمام دنیا فضای مجازی بسر میبرن اون هم با وضعیت اطلاعرسانی دنیا امروز اینترنت بروز باش دنبال بهانه و حاشیه نباش چند بازیکن ازت مصدوم شده میخوای دنیا رو توی سرهمه خراب کنی اگه چای مربی استقلال بودی چه میکردی با اینهمه بهش ظلم شده نزاشتن بازیکنی که میخواد بگیره تو که هرسال دولت هواتو داره بهترین بازیکنهای لیگ رو گلچین میکنی و میگیره ضعف نشون نده تو با زخیرهات هم تیم حریف آسیایی رو میبری البته یادم نره تو ترسو هستی زیاد دنبال جوانگرایی نیستی حیف پرسپولیس که دسته توهست دل و جرت فوتبالی داشته باش نه حاشیه از مربیان ایرانی یادبگیر فقط بلدی لجبازی و حاشیه درست کنی همین
  • عقاب جوانمرد IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    بابا تیم سوگلی بابا حمید زیاد بزرگش نکنید ،نمیخواید که با پاریسن ژرمن بازی کنید،استقلال تاجیکستانه دیگه.طوری رازداری کرده انگار با منسیتی بازی داره
  • احسان IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    چه زیرکانه؟!!!!! واقعا🤔🤔🤔🤔
  • reza IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    بسیار عالی جواب دادن
  • عباس IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    فقط کارش حاشیه س خجالت خوب چیزیه واقعاکه منفوری همش بهانه همش قهرهمش گله شکاست اززمین وزمان
  • علی کایدی IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    گل محمدی مربی ترسویی هست وقتی یک گل پیش هست دیگه یاداش می‌رود بازی ۹۰ دقیقه ای هست هر لحظه اتفاقی می افتد مانند صنعت نفت آبادان...دهنش را گجی کرد ...آخرش هم یاد نمی گیرد که حاشیه امن حتی ۲ گل کم هست نه یک گل ....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی