نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پیراهن این ستاره در اروپا پرفروش‌ترین است/ او همچنان شما را سورپرایز می‌کند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پرفروش‌ترین پیراهن های فوتبال اروپا در ماه گذشته معرفی شد که رتبه اول به جود بلینگام رسید.

پیراهن جود بلینگام، سوپر استار این روزهای رئال‌مادرید در صدر فهرست پرفروش‌ترین پیراهن‌های ماه گذشته فوتبال اروپا قرار گرفت.

بلینگام از زمان انتقال ۱۱۵ میلیون پوندی خود به رئال‌مادرید در تابستان که او را تبدیل به گرانقیمت‌ترین بازیکن بریتانیایی تاریخ کرد نگاه فوتبال جهان را به خود جلب کرد. این‌هافبک خلاق تبدیل به ستاره بی رقیب سفیدهای مادریدی شده و تا اینجای فصل آمار خیره کننده ۱۳ گل و سه پاس گل را در ۱۳ مسابقه همه جام‌ها به نام خود ثبت کرده است. این درخشش باعث شد در مراسم توپ طلا جایزه کوپا یا بهترین بازیکن جوان جهان به این ستاره ۲۰ ساله اهدا شود. اما این ستاره انگلیسی بیرون از زمین فوتبال نیز حکمرانی می‌کند.

طبق اماری که از سوی Fanatics منتشر شده، پیراهن هیچ بازیکنی بیشتر از بلینگام در کل قاره اروپا در ماه اکتبر به فروش نرفته است. در حقیقت، این بازیکن سابق بیرمنگام در صدر فهرست ۱۰ نفره پرفروش‌ترین پیراهن‌ها قرار گرفت، فهرستی که در آن به شکل عجیبی نام یک بازیکن از منچستریونایتد هم به چشم می‌خورد.

ارلینگ هالند ستاره فوق ستاره منچسترسیتی که او نیز ۱۳ گل و ۳ پاس گل را در ۱۶ مسابقه این فصل برای تیم پپ گواردیولا ثبت کرده در رده دوم پرفروش‌ترین پیراهن‌ها قرار گرفت. مطابق انتظار، کیلیان امباپه در رده سوم قرار گرفت حتی با وجودی که قرارداد او در تابستان با تیم پاریسی به پایان می‌رسد و قطعا او در پاریس نخواهد ماند و احتمالا به بلینگام در رئال‌مادرید ملحق خواهد شد. مارکوس رشفورد از منچستریونایتد باوجود عملکرد ضعیفی که د راین فصل داشته در رده چهارم قرار دارد که به نظر می‌رسد به دلیل درخشش او در فصل گذشته و ثبت ۳۰ گل و ۱۱ پاس گل توسط این بازیکن باشد. سون هونگ مین مهاجم کره ای تاتنهام پنجم است و هواداران این تیم دیگر هری کین ستاره سابق خود را فراموش کرده اند. محمد صلاح گلزن مصری لیورپول در رده ششم است و کوین دبروینه‌هافبک منچسترسیتی در رده هفتم پرفروش‌ترین پیراهن‌ها قرار گرفت.

اما عجیب‌ترین مورد به رده هشتم مربوط می‌شود که نام الخاندرو گارناچو بازیکن جوان منچستریونایتد در آن به چشم می‌خورد. گارناچو در این فصل حتی یک گل هم در لیگ برتر انگیس یا لیگ قهرمانان به ثمر نرسانده اما نزد هواداران یونایتد در سراسر اروپا بازیکنی محبوب به حساب می‌آید. پیراهن‌های او فروش بیشتری نسبت به ستاره‌های رئال‌مادرید و آرسنال یعنی بوکایو ساکا و وینیسیوس داشته که نکته بسیار عجیب و جالبی است.

بیشتر بخوانید: دوران جدید توپ‌طلا از راه رسید؛ پادشاه فوتبال بعد از مسی و رونالدو کیست؟/ شانس اعجوبه انگلیسی از هالند و امباپه بیشتر است

پیراهن این ستاره در اروپا پرفروش‌ترین است/ او همچنان شما را سورپرایز می‌کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی