نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
افشاگری تند میثاقی علیه مدیران باشگاه سپاهان/ احترام به یک قهرمان ملی را خدشه‌دار کردید/ در مهم‌ترین روزهای فوتبال ایران کجا بودید؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مجری برنامه فوتبال برتر چند ادعای مهم را در پرونده کسر امتیاز سپاهان مطرح کرد.

چند روز بعد از صدور حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد بازی سپاهان - الاتحاد، نماینده ایران با ۹ گل حریف ازبک را شکست داد و تیم سعودی ۲-۰ به نیروی هوایی عراق باخت تا اهمیت این سه امتیاز انضباطی بیشتر مشخص شود.

محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر با اظهاراتی تند ‌در مورد این مسئله اظهارنظر کرد و آن را ناشی از مدیریت باشگاه سپاهان دانست ‌و گفت که آنها با این اقدام خود به یک «قهرمان ملی» بی احترامی کردند. البته میثاقی همچون بسیاری از موارد، یک سوی قضیه را به مهدی تاج رساند و در حرفهای خود به رییس فدراسیون فوتبال هم نیشی زد تا او را هم بی بهره نگذارد.

مجری برنامه فوتبال در این بخش از صحبت‌هایش به یک نامه اشاره کرد که ۲۹ شهریور سپاهان پروتکل ای اف سی برای تغییر فضای استادیوم را پذیرفته اما به آن پایبند نبوده است.

حرف های میثاقی در این مورد را بخوانید:

* ورزشگاه را دیدیم قبل از بازی وستفالن بود کامل. آمده بودند یک روز تاریخی را رقم بزنند امل برای حریف عیزی (easy) بود. قشنگ ساک‌ها را برداشتند و رفتند فرودگاه. میدانستند چه اتفاقی رخ می‌دهد.

* نگذریم از سو مدیریت در فوتبال خودمان. یک نوشته وجود دارد که برای ۲۹ شهریور بود و دوستان زیرش را امضا کردند. گفتند شما باید تغییرات در استادیوم انجام بدهید و جابه جایی هم هست. شما باید این کار را انجام میدادید به خاطر پک و تابلوی وی ای ار.

* مسئولان سپاهان، وی ای ار و استادیوم زیر این کاغذ را امضا کردند. این سوء مدیریت ضربه و هزینه زیادی ایجاد کرد. ۲۰۰ هزار دلار است دیگر از بیت المال می‌دهید نه جیب خودتان.

* حالا به مسئولان استانی و کشوری اطلاعات دروغ دادید اما واقعا اینطور نبوده. شما الان احترام قائل شدید یا خدشه وارد کردید بر احترامی که باید همه برای یک قهرمان مالی قائل شوند.

* شما هزینه فوتبالی، مالی و غیر فوتبالی وارد کردید. احترام به یک قهرمان ملی را خدشه دار کردید. شما بارها و بارها اشتباه کردید و نتوانستید مدیریت کنید این هم روش.

* الاتحاد از سه هیچ مطمئن بود، مطمئن. الاتحاد روز قبل عکس را گرفته بود و اگر لابی لازم بود هم کردند. از شکل رفتن می‌دانستند بازی سه هیچ است. شما این مدت کجا بودید؟

* بقیه دوستان از فدراسیون کلا ایران نبودند. دنبال این بودند ببینند چطور می‌شود با ایران تماس گرفت. دنبال این بودید با کدام اپلیکیشن می‌شود زنگ زد. دنبال این بودید که بگویید بازی را برگزار کنید و به کسی تماس بگیرید و بگویید بازی را برگزار کنید. شما در مهم‌ترین روزهای فوتبال ایران کجا بودید؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • احمدرضا IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    میثاقی شده محبوب دلها 😂
  • محمدحسین IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    حرف حق
  • فوتبالی IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    اکثر مدیران تیمهای ایرانی انگار مردم رو حالو فرض میکنن درصورتی تماما در حال دروغ گفتن و توجیه هستن دریغ از کمی صداقت
  • ح IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    آقای میثاقی مراقب باش این راهی که میری راهی بود که عادل هم رفته بود خب مراقب باش مثل عادل له ات نکنند جوانمردی مثله تو یعنی همین 👌👌👌
  • ......! IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    سپاهانیا شما با این تیم مدیریتی و مسئولان فوتبالتون دشمن نیاز ندارید ما هم متاسفیم
  • سپاهان قهرمان IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    والا حرف حق زده.مدریت سپاهان ضعیف عمل کرد.
  • شهروز IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    سابقه مدیران فوتبالی و شخی رییس فدراسیون کاملا مشخص می‌کنه که چرا امثال ساکت و تاج هنوز سر کارند و هیچ بازخواست و محاکمه‌ای نشده‌اند .
  • ابراهیم IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    افرین به میثاقی سپاهان فکر کرده بود النصر هم پرسپولس است با کارهایش و با ربطه امتیاز کسب کند البته اینها را در زمان گروهبان قندلی یاد گرفته اند ودر هر بار استفاده هم ضررش را داددند
  • ع ق QA ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    قهرمان ملی ؟! نچایی ؟!
  • لنگ پلیس IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    از لنگی جماعت همکین که به فکر خراب کردن رقیبشون هستند اصلا بویی از انسانیت نبردند
  • امیر IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    دمت‌گرم‌سرت‌سلامت‌حرف‌حق‌رومیزنه
  • عدالت خواه IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    نسیم سرخ آسیاب ✌
  • ایران IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    یه باشگاه سپاهان داریم که حرف و عملش یکیه وکمتر بازیکن یامربی دیدیم چه خارجی چه وطنی توی سپاهان دغدغه چیزیو داشته باشن حالا بعد از یه عمر همچین اتفاقی افتاده ونتیجه بازی ۳برصفر اعلام شده اونم اتفاقا بخاطر حرمت گذاشتن به اقتدار جایگاه قهرمان ملی ومنطقه ای ،حالا چطوری جای حرمت و بی حرمتی رو عوض میکنی آقای میثاقی سپاهان که از ۳ امتیاز خودش گذشت که این تندیس قهرمان ملی رو از ورزشگاه بیرون نبره،حالاهم تو آسیا نتیجه خوبی گرفته والکی مردم کم تجربه رو بر علیه این باشگاه تهیج نکن هر حرفی داری بذار واسه بعد آسیا. درضمن ۳ امتیاز چیزی نیست هزاران امتیاز فدای سر بچه( سردار دلها)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی