نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
تصمیم غیرمنتظره یحیی/ ستاره‌ای که برای پرسپولیس هت‌تریک کرد باز هم نیمکت‌نشین شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمکت‌نشینی شهاب زاهدی در دیدار پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان اتفاقی غیرمنتظره بود که رخ داد.

پرسپولیس بعد از دو تساوی در لیگ عصر امروز اولین بازی دور برگشت خود در لیگ قهرمانان آسیا را در حالی مقابل استقلال تاجیکستان برگزار کرد که سرماخوردگی چند بازیکن اصلی این تیم حسابی دست یحیی گل‌محمدی را برای این بازی بست. تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس از چند روز قبل درگیر سرماخوردگی هستند و بعضی از آن‌ها به زحمت به دیدار امروز رسیدند. سایر نفرات هم با وجود سفر به تاجیکستان، کار را از روی نیمکت شروع کردند و شرایط حضور در ترکیب اصلی را نداشتند.

از همین رو یحیی ترکیب متفاوتی را نسبت به بازی مقابل صنعت‌نفت برای این بازی انتخاب کرده است. نکته مهم ترکیب پرسپولیس نیمکت‌نشینی مجدد شهاب زاهدی بود. بهترین گلزن این فصل پرسپولیس که در بین دو نیمه بازی مقابل ملوان تعویض شد، در بازی با صنعت‌نفت هم نیمکت نشین بود و حالا برای دومین بازی متوالی نیمکت نشینی را تجربه می‌کند. نکته جالب اینجاست که شهاب مشکل سرماخوردگی ندارد و می‌توانست از ابتدا بازی کند.

با این حال تصمیم یحیی گل‌محمدی بر این بود که این بازیکن کار را از روی نیمکت شروع کند و نبیل باهویی از ابتدا به میدان برود. هرچه که هست نیمکت‌نشینی‌های متوالی زاهدی فنی به نظر می‌رسد و شخص یحیی گل‌محمدی این تصمیم را گرفته است.

با توجه به این که شهاب زاهدی در بازی رفت پرسپولیس و استقلال تاجیکستان عملکرد خوبی داشت و در ترکیب اصلی به میدان رفت، رقیب هم تصور می‌کرد او دوباره بین ۱۱ نفر اصلی پرسپولیس باشد. شهاب در آن بازی یک پاس گل تماشایی هم به سعید صادقی داد و زمینه‌ساز گل دوم پرسپولیس شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • اسی IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    برانکو بیا .
  • زیگزاگ IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    لجبازه. میخواد ثابت کنه که نبیل بازیکن خوبی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی