نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
سپهر حیدری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سپهر حیدری کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس با رای صادره از سوی کمیته اخلاق به مدت یک سال از انجام هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شد.

اعتراض به رای صادره از سوی کمیته اخلاق از سوی سپهر حیدری یکی از اتفاقات محتمل در روزهای آینده است اما در صورت تایید رای از سوی کمیته استیناف مدافع اسبق تیم پرسپولیس بعد از طی دوران محرومیت، باید یک‌صد میلیون تومان هم به حساب فدراسیون فوتبال واریز کند.

سپهر حیدری فصل گذشته و بعد از پیروزی ۶-۱ استقلال مقابل هوادار، آبی‌ها را متهم به تبانی به تیم هوادار کرد بدون آن‌که برای اثبات ادعای خود ادله محکمه‌پسند ارائه دهد. این در حالی بود که استقلال چند هفته بعد از این بازی در استادیوم آزادی، تراکتور را با نتیجه ۷ بر یک شکست داده بود.

متاسفانه سال‌های سال است پیشکسوتان دو تیم به خصوص در فضای مجازی اتهاماتی را علیه هم مطرح می‌کنند و کمتر پیش آمده این اظهارات با آرای سنگین مواجه شود. با این حال به نظر می‌رسد با این رای از این پس بازیکنان سابق دو تیم سنجیده‌تر در مورد مسابقات فوتبالی حرف بزنند.

حیدری البته در ماه‌های اخیر با استوری‌های متعدد، تصمیمات فدراسیون فوتبال در مورد کسر امتیاز از تیم پرسپولیس را نادرست خواند و اتهاماتی را علیه تصمیم‌گیرندگان فوتبال ایران مطرح کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۵
  • کورش IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    بنده خدا واسه بوگاتیش محروم شده یکسره بغل پرایدهای عربیه
    • پرویز IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
      کاش کمیته اخلاق یه مجازات دیگه هم اضافه کنه.مثلا طرف رو به مدت دو سال از زر مفت زدن محروم کنه!!!!! اینجوری امثال ایشون آدم میشن
  • علی IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    بخاطر خدماتش در فوتبال پایه بخصوص مبحث روحیه دهی به نوجوانان و جوانان ببخشیدش ما راضی هستیم.
  • ناصر IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    این آقامظهربی اخلاقی تازه فهمیدن
  • حمید IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    نمیدونم مربوط به چی میشه این آویزون شدن به آبی و قرمز ' آخه مرد ناحسابی ' تو ده سال برای بزرگسالان ذوب آهن بازی کردی' بغییر از رده پایه و جوانان وامید ذوب آهن که گمونم سر هم ۱۵ سالی بشه ' مگه قرمز چیه که خودتو با سه سال بازی پرسپولیسی میدونی و یا برعکس یه عده هم توی آبی همینطورن ' درک کردنتون خیلی سخته بخدا
  • Amir IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    این بنده خدا واسه اینکه دیده بشه و از یادها محو نشه هر چند وقت یکبار ی چرندیات بی اساس میبافه . حالا ببخشیدش آخه کی اینو آدم حساب میکنه .. اینطوری بدتر به هدفش میرسه و اسمش دوباره میفته سر زبون ها
  • علی IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    تمام پبشکسوت های پرسپولیس اینو بعنوان پیشکسوت حساب نمیکنن بقول رهبری فر هر کس ۲ یا ۳ سال توی پرسپولیس بازی میکنه بخودش میگه پیشکسوت. جالبه هیچ کس قبولش نداره و خودشو میندازه وسط که بگم من هم هستم. کسی که پول توجیبیشو از زنش میگیره معلومه کیه. خدا رو شکر اینها تونستن از اسم پرسپولیس استفاده کنن تا به نونی برسن اگه توی همون تیم شهرستانی بودند الان مجبور بودن تو اسنپ کار کنن
  • علی IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    اگه برای تجدید روحیه میرفتن کمیته انظباطی شک نکن نه تنها محروم نمیشد بلکه تشویق هم میشد. الان نگاه کنید چون قبلا با حضور در تمرینات پرسپولیس موجب افزایش روحیه بازیکنان و کلیه اعضا تیم و هیات مدیره شدند همگی دارن براش آرزوی موفقیت میکنن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی