نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
اظهارات بیرانوند باعث خشم ما شد/ در همه جنبه‌ها برتر از پرسپولیس بودیم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاجیکستان معتقد است اظهارات دروازه‌بان پرسپولیس سبب عصبانیت و افزایش انگیزه بازیکنان تیم تاجیک شده است.

تیم فوتبال استقلال تاجیکستان روز گذشته (سه‌شنبه) در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ میزبان پرسپولیس ایران بود که این مسابقه به تساوی یک - یک انجامید.

سرخپوشان شهر دوشنبه در این مسابقه به دومین امتیاز خود در لیگ قهرمانان دست یافتند تا کورسوی امیدشان را برای صعود به مرحله حذفی زنده نگه دارند. در صورتی که استقلال بتواند بر الدحیل و النصر غلبه کند و پرسپولیس مقابل این دو تیم ناکام بماند، استقلالی‌ها شانس حضور در میان سه تیم برتر رده دومی را دارند.

ایگور چرفچنکو درباره تساوی شاگردانش برابر پرسپولیس اظهار داشت: در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم و بین دو نیمه باید با بازیکنان صحبت می‌کردم. در نیمه دوم اما در همه جنبه‌ها برتر از حریف بودیم.

وی با ابراز ناراحتی از کسب یک امتیاز از بازی خانگی با پرسپولیس گفت: اگر قبل از مسابقه فکر می‌کردیم تساوی نتیجه خوبی برای بازی با پرسپولیس خواهد بود، حالا بعد از مسابقه همه از اینکه پیروزی را از دست دادیم، ناراحت هستیم. از دروازه‌بان حریف تشکر می‌کنم! او در یکی از مصاحبه‌های خودش قبل از بازی گفته بود که پرسپولیس هر شش امتیاز دیدار با ما و الدحیل را کسب می‌کند و ما را عصبانی کرد!

سرمربی استقلال تاجیکستان، عملکرد بازیکنانش را ستود و خاطرنشان کرد: از بازیکنانم بسیار راضی هستم و مهم نیست بازی‌های آینده چگونه پیش می‌رود. در چنین گروه دشواری که تیم‌های بزرگی در آن قرار دارند، عملکرد بسیار خوبی داریم.

چرفچنکو با اشاره به دیدارهای آتی شاگردان سرچکو کاتانتس در راه صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ تصریح کرد: به‌زودی بازی‌های تیم ملی ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی آغاز می‌شود و آرزو می‌کنم که این تیم در مسابقه کلیدی با اردن موفق باشد. به همه هواداران می‌گویم که به ورزشگاه بیایند و از تیم ملی حمایت کنند. هواداران ما بازیکن دوازدهم واقعی هستند و از آنها بابت تشویق استقلال تاجیکستان تشکر می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سهیل IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    آقایون هیت مدیره یحیی گل محمدی رو اخراج کنید مهدی تارتار بیارید بازیکن بی کیفیت نمیخوام ما بازیکنانی مثل دانیال اسماعیلی فر علی نعمتی شهاب زاهدی نبیل باهوی سینا اسد بیگی فرشاد فرجی وحدت هنانوف ریگی سروش رفیعی رو نمیخوام ما مربی ترسو وبی بخار که تیمش هیچ برنامه ای نداره نمیخوایم ما بازی سراسر تهاجمی با یه مربی شجاع و با برنامه میخوایم که شجاع و با غیرت بازی کنه تیمش ما بازیکنانی مثل شهریار مغانلو و فرشاد احمد زاده رامین رضاییان احمد نورلهی سعید عزت الهی لوکادیا میلادمحمدی عیسی آل کثیر رو میخوایم بازی شجاع باانگیزه غیرتی طبق برنامه خاص حرفه ای میخوایم نه بازی آماتورگونه و بدون برنامه محلی
    • ......! IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
      پس باید راه دور زدن سقف رو بلد باشی چون با پولی که پرسپولیس میده امکان اومدن یا نگه داشتن این بازیکنا رو نداره وگرنه یحیا خودش مغانلو رو آورد و بهش اعتقاد داشت و هر بار هم قصد گرفتنش رو داره همچنین عزت الهی رو هم میخواست ولی با این پولا نمیشه رضاییان هم که بازیکنا باهاش نساختن سلمانی و پور علی گنجیم که خودت میدونی اگه پرسپولیس میتونست همین کنعانی و نورالهی وعلیپور رو نگه میداشت یا بشار رسن و شجاع اینجا سپاهان نیست اسنقلال هم نیست فقط باید دعا کنیم که یا تیم دولتی نباشه یا حداقل حق پخش و تبلیغات رو بهش بدن و این قانونهای مسخره که فقط برا پرسپولیسه رو بردارن وگرنه یحیی تو ذوب آهن و تیم بی بضاعت پدیده که اونموقع تا آخرای لیگ تیم دوم جدول بود خودشو ثابت کرده، من میدونم که ازدست دادن یحیی برد سپاهانه چون همین فرداش سپاهان جذبش میکنه مگه اینکه خودش نخواد بره اونوقته که با بازیکنایی که با دست باز و بدون دغدغه میگیره هم قهرمان ایران میشه هم میره فینال آسیا کاری که قبلا انجام داده تازه اونموقع از هفت تا بازیکنی تو مسابقات استفاده کرد که حتی تولیگ با هم بازی نکرده بودند
  • شیش۶ IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    حالا یه تساوی با شانس اوردید دیگه پررو نشید .پرسپولیس کلی از بازیکنان اصلیش مصدوم و درگیر سرماخوردگی هستند والا این عصطغلال هم شیش تایی شده بود .اگه بدوران کامل بودن پرسپولیس خورده بودن پرسپولیس واقعی را میدیدند و از اینکه نام تیمشون عصطغلاله سخت پشیمان میشدند.
    • شمسعلی IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
      خب بیرانوند اول حرف می زنه بعد فکر می کنه که چی گفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی