نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
درودگر: واگذاری نساجی جدی است/ موبایل به دست‌های بیکار می‌خواهند تصمیم بگیرند/ مثل اسکوچیچ از رحمتی هم حمایت می کنم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: یک عده موبایل به دست بیکار می‌خواهند جای مالک باشگاه یا من که ۳۵ سال در ورزش مدیریت کرده‌ام تصمیم بگیرند.

صادق درودگر درمورد جلسه خود با سید محمد پولادگر، معاون وزارت ورزش و جوانان درخصوص مشکلات باشگاه نساجی، اظهار داشت: این جلسه مربوط به ۲ روز قبل است که با توجه به حساسیت بازی با نوبهار تصمیم گرفتیم امروز رسانه‌ای شود. مشکلات باشگاه را برای او توضیح دادم و پولادگر نیز حمایت خود را اعلام کرده و گفت باید وزارت ورزش به نظام باشگاهداری خصوصی کمک کند زیرا وظیفه ذاتی این وزارت‌خانه است. از همان جا نیز با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران صحبت و درخواست کرد تمام تلاشش را برای رفع مشکلات نساجی به کار بگیرد.

حدادیان همه بار نساجی را می‌کشد

وی درمورد دلخوری باشگاه نساجی از غیبت مسئولان استان مازندران در ورزشگاه آزادی برای بازی با نوبهار، گفت: علی رجبی، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و درزی، رئیس هیات فوتبال در ورزشگاه بودند. مدیرکل کاملا مثبت به نساجی نگاه می‌کند اما دستگاه‌های بالادستی هم باید دقت کنند متاسفانه فکر می‌کنند همه بار این اقدام بزرگ و سازنده ای که موجبات پاسخ به مطالبات مردم می‌شود را باید رضا حدادیان به تنهایی بکشد. اگر همیاری، همدلی و همراهی در استان باشد، قطعا نتایج بهتری نیز به دست خواهد آمد.

مالک باشگاه می‌گوید پول نمی‌دهم که به من فحش بدهند

مدیرعامل نساجی درخصوص اینکه ظاهرا این باشگاه به دلیل دلخوری‌های رضا حدادیان، نامه تمایل به واگذاری را منتشر کرده است، گفت: اصلا بحث دلخوری نیست. حدادیان عزم خودش را جزم کرده است. برای منصرف کردنش از این تصمیم با او جلسه خصوصی گذاشتم اما اعلام کرد تصمیم خود را گرفته‌ام. می‌گوید پول نمی‌دهم که به من فحش بدهند، توهین و بی‌احترامی کرده یا حمایت نکنند. نساجی را مثل یک تیم محلی ببینند و جایگاهش را محترم نشمارند. حدادیان می‌گوید صد در صد از نساجی حمایت کرده‌ام اما ظاهرا این کار وظیفه شده است و انگار بدهکار هم هستم.

استانداری مازندران به درخواست ما برای برگزاری جلسه جواب نمی‌دهد

درودگر اضافه کرد: خود من را به جلسه با استاندار دعوت کردند اما همه در آنجا صحبت کردند  به جز باشگاه نساجی. در نهایت من با فشار آوردن صحبت کرده و مشکلات را بازگو کردم اما دریغ از یک توجه و یک پاسخ . هیچ اتفاقی نیافتاد، در جلسه عرض کردم باید جلسه ای با استاندار محترم داشته باشیم اما تاکنون حتی نامه ما  را رسما پاسخ ندادند. در زمان دو استاندار در استان گیلان مدیر عامل باشگاه بودم و بیش از بیست جلسه با آنها در ۱۸ ماه فعالیت داشتم. در این استان حتی با ارسال درخواست هم یک جلسه برگزار نشده است تا مشکلات را بازگو و نتیجه بگیریم.

حدادیان روی واگذاری نساجی جدی است

وی درخصوص اینکه به هرحال این اتفاقات باعث دلسردی حدادیان شده است، گفت: کاملا باعث دلسردی‌اش شده است. همین امروز که با او صحبت کردم سعی داشتم مقداری آرامش کنم اما می‌گوید در این مورد جدی هستم و برای انجام این واگذاری وظیفه‌ات را انجام بده. با علم به همین مسائل به دیدار پولادگر رفتم.

از اسکوچیچ حمایت کردم و از رحمتی هم حمایت می‌کنم

مدیرعامل نساجی درمورد اینکه آیا حمایت باشگاه از مهدی رحمتی همچنان ادامه دارد، توضیح داد: مثل قبل از رحمتی حمایت می‌کنیم. به هر حال فوتبال است. مگر خود من وقتی دراگان اسکوچیچ سرمربی ملوان بود و با ۶ باخت در هفته نهم فقط ۴ امتیاز داشتیم، از او حمایت نکردم؟ پای این مربی ایستادم و ملوان نتیجه گرفت و هفتم لیگ شد. در این چند سال چه اتفاقی برای نساجی افتاد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی