نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
۰ |
۰
ویروس پرسپولیس به تیم قهرمان زنان ایران رسید
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خاتون بم با لشگری از بازیکنان مصدوم و خسته، به مصاف قهرمان کره‌جنوبی خواهد رفت.

خاتون بم، قهرمان ۹ دوره لیگبرتر زنان ایران درحالی از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف هیوندای کره جنوبی خواهد رفت که دو تیم شرایطی کاملا متفاوت با یکدیگر دارند. هیوندای استیل با تمام قوا و بدون مصدومیت، با بهره‌گیری از یک بازیکن کنیایی به مصاف خاتون می آید و در مقابل خاتون بم، هفته گذشته ۹ بازیکنش را در اختیار تیم ملی قرار داده بود و حالا خستگی در ساق پای این بازیکنان مشهود است. ضمن اینکه در دو روز گذشته ویروس سرماخوردگی به اردوی این تیم هجوم اورده و ۳ بازیکن ملی پوش و کلیدی این تیم را از ترکیب خاتون خارج کرده است. همه این‌ها درحالی است که خاتون تنها با ۱۵ بازیکن عازم این رقابت‌ها شده است و حالا مرضیه جعفری دست‌هایش برای انتخاب اسکوآد تیم بیش از همیشه بسته است. شاید تنها نقطه اشتراک هیوندا و خاتون، قهرمانی های متوالی دو تیم باشد، جایی که خاتون در ۱۲ سال گذشته موفق به فتح ۹ جام در لیگ برتر زنان ایران شده است و در مقابل هیوندا، در ۱۰ سال گذشته همه ۱۰ جام ممکن را از آن خود کرده است.

درحالی که ویروس سرماخوردگی و خستگی بازیکنان ملی این تیم باعث شده تا این تیم شرایط چندان مطلوبی از نظر فیزیکی نداشته باشد، این روزها بازیکنان و کادرفنی این تیم، خاتون را با پرسپولیس سال ۲۰۱۸ مقایسه می‌کنند. تیم برانکو با لشگری از مصدومان و محرومان، درحالی که با پنجره‌های بسته مواجه بود، با بازیکنانی چون آدام همتی، شایان مصلح، محمد ربیعی و... به فینال آسیا رسید. درحالی که آن زمان هواداران این تیم همواره می‌گفتند با ۱۳ بازیکن به فینال آسیا رسیدیم.

پیروزی خاتون مقابل قدرتمندترین تیم آسیا یعنی هیوندا چیزی فراتر از معجزه است؛ فرق مسابقات لیگ قهرمانان مردان آسیا و جام باشگاه‌های زنان آسیا هم همین است. پرسپولیس در سال ۲۰۱۸ در فینال با کاشیما روبرو شد اما خاتون در همین مرحله ابتدایی با هیوندا و سیدنی هم گروه شده است. چیزی که مهم است؛ کسب تجربه از این مسابقات آسیایی برای فوتبال زنان است چرا که از سال آینده این رقابت‌ها با عنوان رسمی لیگ قهرمانان زنان آسیا و با حضور ۱۲ تیم آغاز خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی