پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
۵ |
۱
فروش تیم لیگ برتری منتفی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با صحبت های صورت گرفته از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران با رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی از فروش امتیاز این تیم منصرف شد.

رضا حدادیان به دنبال شکست تیم نساجی در برابر تیم نوبهار و فشار انتقادات هواداران به طور رسمی اعلام کرد آماده واگذاری امتیاز تیم است. او گفت آماده است تیم را به هر کسی که مایل است واگذار کند و به 40 درصد از تعهدات باشگاه در فصل جاری عمل کرده و تیم بدهی ندارد.

گلایه های تماشاگران از رضا حدادیان و هم چنین عدم توجه مدیران استانی به تیم موجب اتخاذ چنین تصمیمی از سوی مالک باشگاه نساجی شد. سال ها قرار است زمینی در منطقه ماهفروجک در اختیار باشگاه نساجی قرار گیرد که این واگذاری انجام نشده است.

بعد از این تصمیم با توجه به درخواست های صورت گرفته از رضا حدادیان، مالک هواپیمایی وارش به حمایت مالی خود از تیم نساجی ادامه خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس سوبله چوبله IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    بعد از دهها سال ابرو باد و مه و خورشید به یاری نساجی آمدند و این تیم راهی آسیا شد بجای اینکه همین مدت کوتاهی که در مسابقات بودند رو به فال نیک بگیرند و بردانش و تجارب خودشان اضافه کنند و درس بگیرند چنان جوی ایجاد کردن که انگار ملت ایران از اینها جام قهرمانی آسیا رو خواسته و چون موفق نبودند پس دیگه تیم بی تیم ، نساجی بی نساجی ! ، شماها اگر جای پرسپولیس بودید و نیم قرن در این مسابقات شرکت میکردید و حتی یک موز هم گیرتان نمی آمد چکار میکردید !!؟
  • اسماعیل IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    آقای حدادیان ناز نکن بالاخره یکی پیدا میشود حالا با مقداری کمتر هزینه کردن تیم ادامه حیات پیدا میکند لیگ برتر نشد بالاخره لیگ یک دو هست نهایتا منحل میشود ولی تماشاگران قایمشهری هستند ضمنا همین هواداران قایمشهری بودند که در فینال جام حذفی آلومینیوم را شکست دادند نه بازیکنان ضمنا انتقاد پذیر باش تیم شاکله اش پاشیده ناراحت هستی برو تیم باید تغییر کند به فکر باش با خودت لجن نکن دلالها را از خودت دورکن اعتبار خودت وپولت همیش در این دنیا میماند با خودت نخواهی برد قبول کن
  • جمشید IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    تنها راه نجات نساجی از بحران فقط اخراج رحمتی از تیم و اوردن یک مربی کار بلد و کار کشته هستش
  • بازنشسته US ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    مسئولین نساجی چون استقلالی هستند حاضرهستندتیم به لیگ یک برود اما رحمتی برکنار نشود کل تیم مشکل دارد فقط باید به تیم شوک وارد شود در غیر این صورت پایان فصل لیگ یک به نساجی خوش آمد میگوید
  • منصورقاسمی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    سلام و عرض ادب.همین.صحبت ازچی کردن.مشکلات زمین تمرین زمین شش هکتاری ماهفروجک وووباباکدوم تیم امکانات نساجی راداره با هواپیمای اختصاصی هرکجا میخوان میرم زمان ماآقای رحیم دست نشان هستن سوال کنید بازی با نفت آبادان استقلال اهوازتاجنوب اتوبوس نداشتن بامینی بوس میرفتن هتل کجابوداگرزودمیرسیدن میرفتن پارک نون لواش وگوجه وپیازوکالباس میگرفتن توی پارک زیلوهم نبودمینشستن غذامیخوردن میرفتن باتعصب بازی میکردن چون همه بومی بودن وکارمندنساجی هم بودن باتعصب بازیشونم میبردن میامدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی