نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
فرزندان اسطوره‌های ورزش که می‌خواهند جا پای پدران‌شان بگذارند؛ مسی و رونالدوی جدید ظهور می‌کنند؟/ پسر کو ندارد نشان از پدر یا...؟
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

فرزندان ورزشکاران بزرگ تاریخ شروع به دنبال کردن مسیر پدران خود کرده‌اند و خیلی از آنها آینده روشنی در پیش خواهند داشت.

فرزندان ورزشکاران بزرگ قطعا ژن و استعداد بی‌نظیر والدین خود را به ارث می‌برند و خیلی از آنها راه پدر یا مادر خود را در ورزش دنبال می‌کنند. بسیاری از آنها اما استعداد خود را در رشته دیگری آشکار می‌کنند.

جیدن آغاسی (۲۲ ساله)

علیرغم اینکه جیدن فرزند دو اسطوره تنیس به نام‌های آندره آغاسی و استفی گراف بود، هرگز از سوی خانواده برای ورزشکار شدن تحت فشار قرار نگرفت. اولین مربی آغاسی جوان فاش کرد: «آندره هرگز نمی‌خواست جیدن تا این حد به این ورزش علاقه‌مند شود، زیرا می‌داند چه راه سختی در پیش خواهد داشت و چند درصد از مردم در این راه موفق می‌شوند.»

جیدن که هماهنگی شگفت‌انگیز چشم و دستش را از پدر و مادرش به ارث برده بود، به بازیکن بیسبال برجسته‌ای در تیم دانشگاه تروجان‌ها تبدیل شده است.

جیدن آغاسی

چارلی وودز (۱۴ ساله)

پسر اسطوره گلف تایگر وودز، از اولین باری که چوب گلف را به دست گرفت، پیشرفت کرده است. اکنون در سن پایین و با هنری تقریباً مانند یک بازیکن حرفه‌ای، پدرش را در تورنمنت‌های نمایشی همراهی می‌کند تا هواداران را به وجد آورد. وودز کوچک می‌تواند به بهترین جانشین پدرش تبدیل شود. تایگر حتی در مورد توانایی بزرگ پسرش در ۱۴ سالگی به شوخی گفت: «از من پیشی گرفت؟ من از گفتن آن متنفرم، اما اعتراف می‌کنم که چنین کاری انجام داد و من را چند هفته پیش شکست داد.»

چارلی وودز

برونی جیمز (۱۹ ساله)

پسر لبرون جیمز از ۱۲ سالگی بسیار حرفه‌ای بازی می‌کرد و لبرون همیشه آرزو داشت روزی با پسرش بسکتبال بازی کند و بعد اعلام بازنشستگی کند. اما برونی در جولای گذشته دچار حمله قلبی شد. پزشکان می‌گویند که او در حال حاضر کاملا بهبود یافته و احتمالا می‌تواند به بازی در سطح حرفه‌ای ادامه دهد.

برونی جیمز

کریستیانو جونیور (۱۳ ساله)

او با تنها ۱۳ سال سن، تجربه بازی در تیم‌های جوانان رئال مادرید، یوونتوس و منچستریونایتد را دارد و همیشه دنباله‌روی پدرش بود. او که درست مانند پدرش یک گلزن سیری‌ناپذیر است، به تازگی با تیم زیر ۱۳ ساله‌های النصر قرارداد امضا کرده و یک بار دیگر ماجراجویی جدید CR7 را دنبال می‌کند. آرزوی کریستیانو جونیور این است که روزی در کنار پدرش بازی کند. او حتی به پدرش گفت: «چند سال دیگر صبر کن بابا، میخواهم با تو بازی کنم!» آیا این پدر و پسر روزی در کنار هم بازی خواهند کرد؟

کریستیانو جونیور

تیاگو مسی (۱۲ ساله)

تیاگو با تیم زیر ۱۲ ساله‌های اینترمیامی که پدرش ستاره بزرگ آن است قرارداد امضا کرده است. هر مسابقه تیاگو به دقت دنبال می‌شود تا معلوم شود که آیا او تمام استعداد پدرش را به ارث برده است یا خیر.

در همین ارتباط بخوانید: عکس| پسر لیونل مسی هم به اینترمیامی ملحق شد/ نسل جدید مسی از آمریکا شروع کرد

تیاگو مسی

ژوائو مندس د آسیس موریرا (۱۸ ساله)

پسر رونالدینیو فوتبال را در تیم جوانان کروزیرو شروع کرد و بعد به تیم جوانان بارسا پیوست. لاپورتا پس از مراسم رسمی معرفی او گفت: «او شخصیت خوبی به عنوان بازیکن دارد.» این پسر ۱۸ ساله در حال حاضر در تیمی است که پدرش در آن با عملکردهای بی‌نظیر و دوئل‌های فراموش‌نشدنی‌اش تبدیل به اسطوره شد. دینیوی کوچک تا کجا پیش خواهد رفت؟

در همین ارتباط بخوانید: جالب‌ترین اتفاق در فوتبال اسپانیا/ پسر رونالدینیو پا جای پای پدر می‌گذارد

ژوائو مندس د آسیس موریرا

لئو بورگ (۲۰ ساله)

پسر اسطوره تنیس بیورن بورگ قدم‌های بزرگی در دنیای تنیس برمی‌دارد و در سال ۲۰۲۳ موفق شد اولین مسابقه ATP خود را (در مسابقات آزاد سوئد) برنده شود و از رتبه ۵۰۹ در رنکینگ جهانی به ۳۵۶ برسد.

لئو بورگ

برندن رایس (۲۱ ساله)

پسر جری رایس افسانه‌ای در لیگ کالج فوتبال آمریکایی با تیم قدرتمند تروجانز می‌درخشد. همسان شدن یا نزدیک شدن به پدرش کار تقریبا غیرممکنی خواهد بود، اما برندن پتانسیل بسیار زیادی برای تبدیل شدن به یک بازیکن برتر دارد.

برندن رایس

فدرر، بردی، فلپس...

برخی دیگر از نابغه‌های ورزشی نیز می‌توانند استعداد باشکوهی که با آن متولد شده‌اند را به فرزندان خود انتقال بدهند. به عنوان مثال، راجر فدرر پسران دوقلوی خود لئو و لنی (۹ ساله) را در آکادمی رافا نادال ثبت‌نام کرده تا بچه‌هایش بتوانند زیر نظر سوئیسی‌ها و اسپانیایی‌ها آموزش ببینند.

تام بردی یکی دیگر از بزرگان تاریخ است که از پیشرفت پسرش در ورزش لذت می‌برد. بزرگترین پسرش جک (۱۶ ساله) ظاهراً علاقه‌ای به فوتبال آمریکایی ندارد. تام بردی گفت: «صادقانه بگویم هر رشته‌ای که انتخاب کند بسیار خوشحال خواهم شد. او عاشق لاکراس است و بسکتبال.»

بومر فلپس (۷ ساله)، پسر بزرگ شناگر افسانه‌ای نیز در هفت سالگی این ورزش را انتخاب کرد. با این حال به نظر می‌رسد که او عاشق فوتبال است و هنوز چندان علاقه‌ای به استخر نشان نداده است.

فرزندان اسطوره‌های ورزش که می‌خواهند جا پای پدران‌شان بگذارند/ پسر کو ندارد نشان از پدر یا...؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی