واکنش نصیرزاده به نقل قول جنجالی سرمربی اسپانیایی تراکتور
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه تراکتور به صحبت‌های منتسب به پاکو خمس در رسانه رسمی این باشگاه واکنش نشان داد.

ساعاتی بعد از جنجال پیرامون نشست خبری پاکو خمس و بیانیه متقابل استقلال و تراکتور، مدیرعامل تراکتور نظری متفاوت را در مورد این مسئله ارائه کرد.

نصیرزاده در ابتدای صحبت‌هایش گفت: ببینید ما اصلا باشگاهی هستیم که ابدا بیانیه نمی‌دهیم و حاشیه نمی‌سازیم و اگر دیده باشید آقای خمس هم مطلقا در مورد داوری صحبت نمی‌کنند و تربیت اروپایی ایشان را می‌رساند.

مدیرعامل تراکتور با تمجید از موضع خمس اظهار داشت: متاسفانه در کشور ما هر اتفاقی می‌افتد به داوری ربط می‌دهند و ایشان هم بعضی از این مصاحبه‌ها را خوانده بود و دیده بود که برخی این کار را می‌کنند.

او همچنین مسئله را به موضوع ترجمه اشتباه ربط داد و عنوان کرد: بعد من امروز با او صحبت کردم و ایشان گفتند که بخشی از صحبت‌های من را درست ترجمه نکردند و من منظورم این نبود که سوت به ضرر ما نباشد، منظورم این بود که اگر اتفاق خاصی در مسئله داوری رخ ندهد، ما پیروز از زمین خارج می‌شویم. مترجم محترم به نظر برخی مسائل را انتقال داده بود که سوءتعبیر شده بود.

اظهارات پاکو خمس البته در غیاب خبرنگاران بود و در رسانه رسمی باشگاه تراکتور منتشر شد و حالا مدیرعامل باشگاه تراکتور آن را تکذیب کرده و گفته که خمس به این شکل در مورد داوری صحبت نکرده است.

در ادامه همین مطلب بخوانید: استقلالی‌ها دکترای بیانیه‌نویسی دارند!/ امیدواریم اتفاقات غیرفوتبالی در نتیجه تأثیرگذار نباشد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • زیگزاگ IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    عذر بدتر از گناه. دروغ رو هم به اشتباهشون اضافه کردند.حالا ترجمه دوم هم که مثل اولیه و منظور اشتباهات داوریه. چه فرقی کرد؟ فقط کلمات رو چرخوندید. تفاوتی نداشت. اگه ساپینتو بود الان کلی جریمه شده بود.
  • کیسه عروس آسیا IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    دوچرخه سواران بجای خرید داور مثل بازی شمس آذر یک بار هم شده مردانه رقابت کنن
  • محمدطاها IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    میگما خب کافیه فقط خارجی باشی و فقط یه نیم فصل تو لیگ ایران مربیگری کنی با مرور کنفرانس های مطبوعاتی و مصاحبه های برخی از مربیان سه سوته تمام قواعد هوچیگری و شارلاتان بازی رو یاد میگیری😏
  • علی IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    همیشه فکر میکنه خیلی آدم با کلاس و با سوادیه از همه بیشتر قانون میدونه و همه کر و کور هستند . اگه همین حرف رو یک مربی دیگه بزنه فورا اظهار نظر میکنه و صد تا انگ و تهمت میزنه . خیلی ها یادشون هست توی برنامه نود عسگری رئیس کمیته داودها به رقصش آورده بود . الان خمز اظهار نظر کنه تربیت اروپایی داره ولی چند هفته پیش نتیجه نمی گرفت میگفت مدیر عامل با هماهنگی دلال رفتن بازیکن خریدن آدم بده بود و اصلا رفتار اروپایی نداشت و تا مرز اخراج مربی شون رفته بود. تراکتور اگه بهترین مربی دنیا هم بیاره هیچ وقت قهرمان بشو نیست چون امسالی مثل این توی تیم هستند
  • رضا چاک چاک IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    خداوندگار ماستمالیزاسیون و بازی با الفاظ بدون شک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی