نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ناصر محمدخانی: سپاهان برای پرسپولیس یک فرصت ویژه است/ بعضی بازیکنان ناگهان ۲۰ می‌شوند!/ دوست دارم پرسپولیس ببرد اما…
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

ناصر محمدخانی ستاره پیشین خط حمله سرخ‌ها می‌گوید افت بعضی از بازیکنان غیرقابل تصور است و بازیکن پرسپولیس باید همیشه ۸۰ یا ۹۰ باشد.

حساس‌ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر و شاید کل لیگ بیست و سوم قرار است روز یکشنبه آتی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود. پرسپولیس و سپاهان، تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان لیگ بیست ودوم حالا در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که شرایط متفاوتی را سپری می‌کنند.

سپاهان توانسته است در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم آلمالیق به برتری ۹ برصفر برسد در حالی که پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان به تساوی یک بریک رضایت داده است.

ناصر محمدخانی اما در این رابطه به خبرورزشی می‌گوید: بازی‌های دو تیم پرسپولیس و سپاهان همواره سخت، حساس و نفسگیر بوده و در سال‌های اخیر، این حساسیت بیشتر هم شده است. دو تیمی که مدعیان قهرمانی به شمار می‌روند و حالا باید در اصفهان به مصاف یکدیگر بروند. سپاهان به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا یک برد خوب برابر آلمالیق داشت و پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان به تساوی رسید. هرچند این نتایج نمی‌تواند روی بازی یکشنبه خیلی تأثیرگذار باشد.

او ادامه می‌دهد: شاید برخی بگویند چون سپاهان ۹ برصفر برده است بنابراین از روحیه بالاتری برخوردار است. البته سپاهان میزبان است اما پرسپولیس هم انگیزه‌های خودش را دارد. من فکر می‌کنم بازیکنان پرسپولیس هم به خاطر پیروزی ۴ بر ۲ در جام حذفی سال گذشته در اصفهان از روحیه و انگیزه خوبی برخوردار باشند و حتی معتقدم بچه‌ها می‌توانند فیلم آن بازی را دوباره تماشا کنند و روحیه بگیرند. هرچند باید تأکید کنم سپاهان یک تیم سازمان یافته، با مدیریت، کادرفنی و بازیکنان بسیار حرفه‌ای است که برای هر تیمی می‌تواند خطرناک باشد.

فوق ستاره پرسپولیس در دهه ۶۰ تصریح می‌کند: پیش بینی خود من این است که شانس مساوی شدن این دیدار بیشتر است. تساوی در اصفهان هم البته نمی‌تواند نتیجه بدی باشد. پرسپولیس در سه دیدار گذشته برابر ملوان در انزلی، صنعت نفت آبادان در تهران و استقلال تاجیکستان در شهر دوشنبه به تساوی رسید و یکسری انتقادات هم شد که به نظرم فقط تساوی با صنعت نفت جای بحث و انتقاد داشت. به هر حال هر تیمی در مقطعی از فصل ممکن است مثل همیشه نباشد و در این میان وظیفه ما پیشکسوتان و هواداران است که از تیم محبوب خود حمایت کنند.

ناصر محمدخانی: سپاهان می‌تواند یک فرصت ویژه برای پرسپولیس باشد/ بدوست دارم پرسپولیس ببرد اما مساوی محتمل‌تر است/ بعضی بازیکنان از ۱۰۰ به یک‌باره ۲۰ یا ۳۰ می‌شود

ناصر محمدخانی با بیان اینکه بازی با سپاهان یک فرصت ویژه برای شاگردان یحیی گل‌محمدی است، خاطرنشان می‌کند: به اعتقاد من بازی با سپاهان می‌تواند یک فرصت ویژه برای پرسپولیس باشد. شاید شانس تساوی در آن بالا باشد اما اگر پرسپولیس بتواند با تمرکز کامل و هوشیاری ۳ امتیاز بگیرد دیگر نورعلی نور می‌شود. این برد می‌تواند تساوی‌های قبلی را پاک کرده و اعتماد به نفس بازیکنان پرسپولیس را بالا ببرد. البته تا همین جا هم نتایج بد نبوده و باید به یحیی گل‌محمدی و شاگردانش فرصت و البته روحیه داد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص غیبت وحید امیری نیز عنوان می‌کند: شکی وجود ندارد که غیبت وحید امیری تأثیرگذار است. او یک بازیکن همه فن حریف است که هم از تکنیک بالایی برخوردار است و هم زیاد می‌دود و پرس می‌کند. وحید امیری در کنار امید عالیشاه کاپیتان و لیدر تیم هم به شمار می‌رود که چند هفته‌ای نبود و حالا شنیدم دوباره مصدوم شده و باز دو، سه هفته دیگر غایب است. اگر وحید امیری در ترکیب بود با توجه به هماهنگی اش با مهدی ترابی و سایر بازیکنان و نقش تأثیرگذاری که دارد خیلی می‌توانست به پرسپولیس کمک کند. همچنین مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی هم که این دومی‌بسیار عالی و امیدوار کننده با پرسپولیس استارت زده بود مصدوم شدند و از این جهت دست یحیی گل‌محمدی بسته شد.

ناصر محمدخانی همچنین ضمن اشاره به افت و خیر برخی بازیکنان، یادآور می‌شودک من نمی‌خواهم اسمی بیاورم اما تعجب می‌کنم برخی بازیکنان در یک بازی ۱۰۰ هستند و در بازی بعدی، بلافاصله ۲۰ یا ۳۰ نمره می‌گیرند! این نزول غیرقابل تصور است چرا که بازیکن پرسپولیس باید همیشه ۸۰ یا ۹۰ باشد. بازیکن پرسپولیس خوب می‌داند، در این تیم زیر ذره بین است و همواره باید دنبال پیشرفت و درخشش باشد. البته حتم دارم یحیی گل‌محمدی که مربی سرد و گرم چشیده و موفقی است این مسائل را به بچه‌ها یادآوری می‌کند و تلاش دارد این بچه‌ها هر روز بهتر از دیروز باشند.

مهاجم اسبق تیم ملی ایران در پایان در مورد درگیری‌های اخیر یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام نیز می‌گوید: بهترین رفتار را این هفته از هر دو عزیز شاهد بودیم. هر دو افتخار فوتبال ایران هستند و سعی کردند این بحث را مختومه کنند که این بهترین تصمیم بود و بهتر است ما پیشکسوتان یا شما رسانه‌های زحمتکش هم دیگر به این ماجرا نپردازید!

ناصر محمدخانی: سپاهان می‌تواند یک فرصت ویژه برای پرسپولیس باشد/ بدوست دارم پرسپولیس ببرد اما مساوی محتمل‌تر است/ بعضی بازیکنان از ۱۰۰ به یک‌باره ۲۰ یا ۳۰ می‌شود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • جهان RU ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    اگر اخلاق و انسانیت برای خبرورزشی مهم است این پیام را منتشر کند، کسی که از احساسات یک هوادار سیزده ساله فوتبال سو استفاده کرده و در حالیکه زن و بچه دارد هوادار را صیغه می کند و نزدیک هفده سال پنهانی از او سو استفاده کرده و با رفتار خود باعث نابودی دو زن و بی مادر شدن فرزندان خود میشود لایق آنکه پیشکسوت تیم بزرگ پرسپولیس خوانده شود نیست.درست که پرسپولیس رقیب همیشگی تیم محبوب من تاج است اما شأن و شخصیت اخلاقی این رقیب بسیار بالاتر از آن است که محمدخانی را پیشکسوت این تیم بدانیم
  • مجید IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    آقای محمد خانی یک بر صفر تهران را یادت رفت بگی
  • ع ق QA ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    هر پرسپولیسی اگر سعی کند خودش باشد یقینا میلگرد فروشان پولدار را شکست می دهند
  • ناشناس IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    این گرتی کیه ؟ نماینده ورزشکارانه ؟
    • علی IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
      نماینده شون نبست.ایشان دهه ۶۰بهترین فوتبالیست ایران بوده.باور نداری برو دربی سال ۶۵رو ببین
    • علی IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
      گرتی حجازی بود و پورحیدری ، بچه جان
  • محمد DE ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    مافیای سرخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی