نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پیرامریک اوبامیانگ
منبع: Football Italia
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیرامریک اوبامیانگ ستاره گابنی در جدیدترین مصاحبه‌اش فاش کرده ۶ ماهی که بازیکن بارسلونا بوده بهترین زمان در دوران حرفه‌ای‌اش بوده است.

پیرامریک اوبامیانگ بازیکن فعلی تیم مارسی در مورد ناامیدی‌اش بعد از ترک بارسلونا در سال ۲۰۲۲ صحبت کرده است.

اوبامیانگ نیم‌فصل دوم فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ در انتقالی شوکه‌کننده از آرسنال جدا شد و به بارسلونا پیوست. توپچی‌ها آن زمان تصمیم گرفتند قراردادشان با ستاره گابنی را فسخ کنند تا او به صورت رایگان راهی بارسا شود. انتقال این بازیکن به اسپانیا با زدن ۱۱۱ گل قابل‌توجه به نظر می‌رسید و با حضور او بارسا تیم دوم لالیگای اسپانیا شد.

با این حال با توجه به این که بارسلونا پیش از فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ تحت فشار مسائل مالی بود، مجبور شد اوبامیانگ را به چلسی بفروشد.

تغییرات مداوم تیم‌های اوبامیانگ هم گمانه‌زنی‌ها در مورد تمایل او برای متعهد ماندن به یک تیم برای مدت قابل توجهی را افزایش داده است. اما این بازیکن ۳۴ ساله مدعی شد که می‌خواست در بارسلونا بماند و به قراردادش که تا سال ۲۰۲۵ بود متعهد بماند.

اوبامیانگ در این باره به نشریه «آ اس» گفت: «دوران حضور من در بارسلونا بهترین ۶ ماه دوران حرفه‌ای‌ام بود. هرگز از فوتبال کردن و رفتن به تمرینات آن‌قدر لذت نبرده بودم. من حتی در روزهای تعطیل هم برای تمرین با تیم می‌رفتم. آن زمان بی‌نظیر بود.»

اوبامیانگ پس از یک فصل حضور در چلسی، این فصل راهی مارسی شده و دوباره در کشور فرانسه که زادگاهش است بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: بازیکنان سرشناس لیگ برتری که از تمرینات کنار گذاشته شدند/ یاغی، جنجالی و دردسرساز

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی