نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
۰ |
۰
بازیکن مورد علاقه هری کین در بایرن‌مونیخ کیست؟
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هری کین پس از به ثمر رساندن هفدهمین گل خود در بوندس‌لیگا، از بازیکنی که از بازی کردن با او در بایرن مونیخ بیشتر لذت می‌برد، نام برد.

هری کین در بوندس‌لیگا کولاک به پا کرده و به رکورد بی‌نظیری دست پیدا کرده است.

کاپیتان سه‌شیرها در حال حاضر از فرم فوق‌العاده عالی خود لذت می‌برد و در پیروزی ۴-۲ بایرن مونیخ مقابل هایدنهایم در روز شنبه دو گل به ثمر رساند. با این گل، کین از تعداد گل‌های نیکولاس فولکروگ از بوروسیا دورتموند، و کریستوفر انکونکو از لایپزیش که بهترین گلزنان فصل گذشته بودند، گذشت و ۱۷ گل در بوندسلیگا به ثبت رسانده است. فوروارد ۳۰ ساله بلافاصله پس از بازی فاش کرد که لروی سانه هم‌تیمی مورد علاقه او در بایرن است و آنها در داخل و خارج از زمین پیوند خوبی با هم دارند.

ستاره سابق تاتنهام از زمانی که در تابستان به مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا پیوست، دوران خوبی را گذرانده. او در حال حاضر ۲۱ گل در تمام رقابت‌ها به ثبت رسانده و تبدیل به اولین بازیکن تاریخ لیگ شده که در ۱۱ بازی لیگ ۱۷ گل به ثمر رسانده است. ستاره بایرن پس از بازی به خبرنگاران گفت: «بودن با آنها لذتبخش است. من عاشق بازی با لروی هستم. ما ارتباط بسیار خوبی در داخل و خارج از زمین داریم. بازیکن و انسان فوق‌العاده!»

این مهاجم در مرحله بعدی برای تیم ملی انگلیس بازی خواهد کرد و مردان گرت ساوتگیت در بازی مقدماتی یورو ۲۰۲۴ در ۱۷ نوامبر به مصاف مالت می‌روند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی