نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
هزینه وحشتناک رئال‌مادرید برای بازسازی سانتیاگو برنابئو
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس باشگاه رئال مادرید با درخواست اختصاص بودجه بیشتر برای تکمیل عملیات نوسازی ورزشگاه خانگی این تیم، مجموع هزینه‌ها مربوط به این پروژه را افزایش داد.

به نقل از نشریه اسپورت، یکی از مواردی که روز گذشته (شنبه) در مجمع سالانه باشگاه رئال مادرید مطرح شد، موضوع تکمیل پروژه نوسازی ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو بود.

پرس در سخنرانی‌اش برای اعضای باشگاه از بروز یکسری عوامل غیرمترقبه که باعث افزایش هزینه‌های این پروژه شده خبر داد و به همین دلیل هم درخواست اختصاص بودجه بیشتر برای تکمیل این پروژه را داشت که با هزار و ۵۶۹ رأی موافق در برابر ۳۵ رأی مخالف تأیید شد.

طبق اعلام پرس، باشگاه رئال مادرید برای نوسازی و تجهیز ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو تا کنون ۸۹۳ میلیون یورو هزینه کرده اما اتفاقاتی مانند همه‌گیری کرونا و افزایش قیمت نفت و به تبع آن تورم در نتیجه جنگ اوکراین باعث شده این رقم نجومی هم کفاف تمام هزینه‌های مربوط به پروژه‌ نوسازی ورزشگاه را ندهد. به همین دلیل رئیس باشگاه رئال مادرید درخواست اختصاص ۳۷۰ میلیون یورو بودجه مازاد برای تکمیل پروژه را داشت که مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

به این ترتیب به فرض اینکه عوامل غیرمترقبه دیگری باعث افزایش هزینه‌ها نشود، مجموع ارقامی که پرس و همکارانش برای تجهیز ورزشگاه سانتیاگو برنابئو اختصاص داده‌اند به بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون یورو خواهد رسید.

پرس در سخنرانی‌اش برای اعضای باشگاه از برنامه خود برای تبدیل کردن ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به استادیومی بی‌رقیب برای میزبانی فینال جام جهانی ۲۰۳۰ خبر داد که قرار است در سه کشور اسپانیا، پرتغال و مراکش برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی