نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱
۱ |
۰
کلوب| استقلال صاحب صدر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۹ هفته از این فصل سپری شد و آبی پوشان تهرانی ۵ هفته متوالی صدرنشین این فصل بوده‌اند.

۹ بازی و تنها یک شکست همراه با بردهای متوالی تنها یک تساوی برابر شمس آذر توانست حرکت رو به جلو آبی پوشان را برای یک هفته متوقف کند اما توقف دیگر تیم های مدعی همچنان آبی پوشان را برای پنجمین هفته متوالی صدرنشین جدول کرده است.

استقلال با اختلاف ۲ امتیاز نسبت به تیم دوم جدول یعنی پرسپولیس و اختلاف ۶ امتیازی نسبت به ملوان رده سومی با خیالی آسوده بر صدر جدول تکیه زده و به معنای واقعی صاحب صدر شده است.

تیمی که با ۲۲ امتیاز از ۹ بازی بهترین شروع فصل نسبت به چند فصل گذشته را داشته است هر چند در فصل نقل و انتقالات نسبت به دیگر رقیبان خود خوب و رضایت بخش عمل نکرد اما به همت کادرفنی و بازیکنانی که همه جوره برای نام استقلال و شاد کردن دل هواداران تلاش مضاعف انجام داده اند مزد و پاداش خود را با پنج هفته صدرنشینی گرفته است.

هر چند هنوز نه استقلال و نه هیچ تیم دیگری را نمی‌توان به عنوان قهرمان پیش بینی کرد اما این استقلال می‌تواند با همین پشتوانه امتیازهای حساس و حیاتی خود یک نیم فصل و سپس پایان فصل خاطره انگیز و قدرتمندی داشته باشد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • این اس اس منه ............ IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    بچه ها باید مثل دو فصل پیش که بدون باخت با فرهاد قهرمان شدیم یکدل و یک زبان و خالصانه همه با هم دست دردست یکدیگر از مدیرعامل تا هوادارن بدون غرور و تکبر بازی به بازی رو به جلو پیش بروند ، بدون شک در این راه دعای خیر میلیونها آبی پوش همراه آنهاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی