نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
گلیزرها از خشم هواداران ترسیده‌اند!/ خاکسپاری اسطوره بدون مالکان جنجالی
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گلیزرها از ترس واکنش بد هواداران در مراسم بزرگداشت و خاکسپاری سربابی چارلتون شرکت نخواهند کرد.

خانواده گلیزر به دلیل ترس از آزار طرفداران خشمگین منچستریونایتد در مراسم خاکسپاری سِربابی چارلتون شرکت نخواهند کرد.

اسطوره شیاطین سرخ و انگلیس که از بیماری زوال عقل رنج می‌برد، ماه گذشته در سن ۸۶ سالگی از دنیا رفت. دنیای فوتبال روز دوشنبه در منچستر با مراسمی باشکوه از سِربابی تجلیل خواهد کرد. هیئت خاکسپاری قبل از اینکه راهی کلیسای جامع منچستر شود، ساعت ۱۳:۳۰ به سمت اولدترافورد خواهد رفت.

اما طبق گزارش‌ها، انتظار نمی‌رود که گلیزرها در این مراسم حضور داشته باشند به این دلیل که از واکنش شدید هوادارانی که خواهان رفتن آنها از باشگاه هستند، می‌ترسند. مشخص است که آنها با مقامات ارشد منچستریونایتد مذاکره کردند و به این نتیجه رسیدند که حضور در مراسم بسیار خطرناک است. اگر آنها در لحظه آخر تصمیم خود را تغییر دهند، جوئل گلیزر به نمایندگی از کل خانواده در مراسم حاضر خواهد شد. منچستریونایتد از اظهار نظر در این مورد خودداری کرد.

گلیزرها سال گذشته منچستریونایتد را برای فروش گذاشتند اما پس از جنجال بسیار زیادی که پیش آمد در نهایت تنها ۲۵ درصد از سهام باشگاه را به سرجیم رتکلیف فروختند و خودشان همچنان به عنوان سهامداران بزرگ در این باشگاه باقی ماندند. این موضوع خشم هوادارانی که از ماندن گیلزرها وحشت داشتند را بیشتر کرده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی