نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
درگیری رئال با انگلیسی‌ها/ چرا جود بلینگام مصدوم دعوت شد؟
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال مادرید از تیم ملی انگلیس توقع دارد که اهمیت ویژه‌ای به مصدومیت جود بلینگام بدهد و او بتواند برنامه ریکاوری خود را در مادرید کامل کند.

جود بلینگام ستاره رئال مادرید علیرغم مصدومیت شانه به تیم ملی انگلیس مراجعه خواهد کرد. نام بلینگام برای دو بازی آخر مقدماتی یورو ۲۰۲۴ در این ماه مقابل مالت و مقدونیه شمالی در لیست گرت ساوتگیت قرار گرفت. اما ساوتگیت در صورتی که بلینگام آمادگی کامل خود را به موقع به دست بیاورد او را به تیم خواهد برد، که اکنون غیرممکن به نظر می‌رسد. این بازیکن ۲۰ ساله دو بازی آخر رئال مادرید مقابل براگا و والنسیا را از دست داد، زیرا کارلو آنچلوتی ترجیح داد با سلامتی بهترین بازیکنش ریسک نکند.

بلینگام در این فصل شروع بسیار درخشانی داشته و آنچلوتی به هیچ وجه وضعیت او را به خطر نمی‌اندازد، این سرمربی ایتالیایی اشاره کرد که حضورش در ترکیب تیم ملی انگلیس نیز به دلیل قوانین رسمی فیفا است. رئال مادرید انتظار دارد که بلینگام بلافاصله پس از ارائه گزارش‌های پزشکی مربوط به مصدومیتش از اردوی انگلیس آزاد شود. اگر ساوتگیت به بلینگام استراحت دهد، رئال مادرید یک برنامه توانبخشی برای او در نظر دارد و مطمئن است که او برای اولین بازی پس از تعطیلات بین‌المللی، مقابل کادیز در ۲۶ نوامبر بازخواهد گشت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی