نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
نزدیک‌ترین گزینه‌ها به نیمکت والیبال ایران/ رونمایی از دستیاران سعید معروف در تیم ملی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد مذاکره فدراسیون والیبال با سه گزینه برای هدایت تیم ملی والیبال ایران جدی‌تر از سایر گزینه‌ها است.

مدتی است که فدراسیون والیبال ایران در حال بررسی گزینه‌هایی سرمربیگری تیم ملی است و در این مدت هم نام مربیان مختلف خارجی و داخلی مطرح شده که وارد رایزنی با ایران شده‌اند.  

در آخرین جلسه کمیته فنی جانلورنزو بلنجینی، ویتال هاینن، روبرتو پیاتزا، ولادیمیر آلکنو، پیمان اکبری و سعید معروف به عنوان ۶ گزینه نهایی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران تا المپیک ۲۰۲۸ معرفی شدند.

هرچند روند انتخاب سرمربی تیم ملی با سرعت هفته‌های قبل دنبال نمی‌شود اما شنیده شده که سعید معروف، جانلورنزو بلنجینی و روبرتو پیاتزا سه گزینه اول فدراسیون هستند که برنامه‌های خود را ارائه داده‌اند و مذاکرات با آنها همچنان ادامه دارد.  

پیش از این منابع غیررسمی خبر از سرمربیگری سعید معروف دادند که بیش از سایر گزینه‌ها به نیمکت تیم ملی نزدیک‌ شده است و در صورت قطعیت، توتولو یا سیچلو هم به عنوان دستیار و آلکنو نیز به عنوان مشاور فنی کنارش قرار می‌گیرند.  

سرمربیگری سعید معروف تا جایی مورد توجه قرار گرفت که حتی برخی خبر از توافق قطعی فدراسیون والیبال با معروف را دادند که البته از سوی فدراسیون والیبال تکذیب و اعلام شد که روند مذاکرات همچنان ادامه دارد.  

نکته قابل تامل دیگر در زمینه انتخاب سرمربی تیم ملی اتمام دوره ریاست محمدرضا داورزنی است. دوره چهارساله ریاست داورزنی ۲۹ آبان به پایان می‌رسد و در این راستا ثبت‌نام نامزدهای شرکت در انتخابات ریاست این فدراسیون با ثبت نام ۱۱ نفر از جمله داورزنی به پایان رسید.

قرار است دوشنبه، ۲۹ آبان مجمع فوق‌العاده فدراسیون والیبال برای تعیین سرپرست این فدراسیون برگزار شود و باید دید که آیا مجمع رای به ماندن داورزنی می‌دهد و وضعیت سرمربی تیم قطعی می‌شود یا اینکه سرپرست دیگری تعیین و انتخاب سرمربی هم به بعد از انتخابات موکول خواهد شد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی