نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
پرسپولیس آخرین بار با گل این بازیکن در اصفهان کامیاب شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیروز شدن مقابل سپاهان در عرصه رقابت‌های لیگ برتر به یک طلسم برای پرسپولیس تبدیل شده است.

ضربه رعد آسای رضا اسدی تمام معادلات پرسپولیسی‌ها را در ورزشگاه نقش جهان بر هم ریخت تا یحیی گل محمدی با یک شکست تلخ اصفهان را به مقصد تهران ترک کند و حالا صحبت از جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس است. سابقه رویارویی‌های پرسپولیس و سپاهان در چهارچوب پیکارهای لیگ برتر به بالغ بر ۲۱ سال می‌رسد و آنها علاوه بر رقابت‌های مذکور، بارها در چهارچوب جام حذفی هم به مصاف یکدیگر رفته‌اند. اگر پیروزی ارزشمند پرسپولیس در زمین سپاهان که زمستان پارسال در چهارچوب رقابت‌های جام حذفی حاصل شد را کنار بگذاریم، این تیم الان مدت‌هاست که در عرصه رقابت‌های لیگ برتر  نتوانسته سپاهان را ببرد.

وقتی پرسپولیس هشتم دی ماه سال ۱۴۰۰ توانست سپاهان را با اتکا بر تک گل کمال کامیابی نیا شکست بدهد کمتر هواداری در جمع طرفداران این تیم تصور می‌کرد این آخرین پیروزی  خواهد بود که سرخپوشان پایتخت تا ۲ سال آینده برابر طلایی پوشان دیار زاینده رود به چشم خواهند دید اما چنین اتفاقی رخ داد و از آن زمان به بعد پرسپولیس حدوداً ۲ سال است که در لیگ برتر (تاکید می‌کنیم لیگ برتر چون داستان جام حذفی کاملاً جداست) نتوانسته سپاهان را شکست بدهد. آنها بازی برگشت لیگ بیست و یکم را با حساب ۲ بر یک واگذار کردند و فصل قبل نیز از دو رویارویی‌های خود برابر سپاهان صاحب یک تساوی و یک شکست شدند. داستان مسابقه یکشنبه این هفته را هم که خودتان شاهد بودید.

همانطور که نوشتیم پرسپولیس طی چهار بازی اخیر خود برابر سپاهان در لیگ برتر متحمل سه شکست شده و فقط در پاییز سال گذشته توانست یک مساوی برابر این تیم کسب کند. سپاهان اگرچه فصل قبل توسط پرسپولیس از گردونه جام حذفی کنار رفت ولی طی دو سال اخیر در عرصه لیگ برتر حسابی پرسپولیس و یحیی گل محمدی را جریمه کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ......! IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    لنگ باید به فکر دروازبان دیگری باشد بیرانوند به هیچ توپی نه نمیگه
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    حالا کیسه ها چه ذوق زده و جوگیر شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی