نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶
۱ |
۰
ثابت کنید که برد برزیل شانسی نبود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران بعد از شکست برزیل در دومین دیدار خود به مصاف انگلیس می‌رود. تیمی که همانند برزیل یکی از مدعیان قهرمانی در اندونزی به حساب می‌آید.

کمتر کسی فکر می‌کرد ایران در مصاف با برزیل برنده از میدان خارج شود. به خصوص که وقتی نیمه ی نخست این بازی دو بر صفر به سود برزیل پایان یافت. نمایش نوجوانان ایران در نیمه ی دوم مسابقه فراتر از حد انتظار بود بطوریکه دو گل خورده را جبران کرد و گل برتری را هم به ثمر رساند. این نتیجه چهره‌های بزرگ فوتبالی را به وجد آورد. بطوریکه جواد نکونام سرمربی تیم استقلال در کنفرانس خبری بعد از بازی این پیروزی را به حسین عبدی و بچه‌های نوجوانان تبریک گفت. سردار آزمون گفت از این پیروزی ذوق زده شده است و...

حالا مصاف با انگلیس. سه امتیاز و نتیجه این بازی آن جهت حائز اهمیت است که باید ثابت کنیم نتیجه ای که در برابر برزیل به دست آوردیم روی یک اتفاق و شانسی نبوده است.

ایران در مصاف با برزیل نشان داد یک تیم شایسته است و شایستگی این را دارد که در برابر تیم‌های بزرگ فوتبال خوبی به نمایش بگذارد و نتایج جالب توجهی بگیرد. اگرنمایش تیم ملی در برابر برزیل در برابر انگلیس تکرار نشود همه از برد در برابر برزیل به عنوان یک اتفاق یاد خواهند کرد و این برای تیم ملی نوجوانان ایران خوب نیست.

تیم ملی نوجوانان ایران پیش از این با شکست آلمان و کسب عنوان پنجمی در جام جهانی گوای هند نشان داد یک تیم شایسته است و حالا همه منتظر هستند که ایران در برابر انگلیس هم یک تیم بزرگ و شایسته نشان دهد.

در همین ارتباط بخوانید: خوب بخوابید آقای عبدی، لطفا آرام باشید...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهرام IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    حالا اگه ثابت بشه شانسی نبوده جز تخریب کار دیگه ای میکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی