نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
مهدی عبدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم سابق پرسپولیس که حالا در تراکتور توپ می‌زند، دو سال قبل جلال حسینی را زلاتان ابراهیموویچ ایران قلمداد کرده بود.

مهدی عبدی در ابتدای فصل جاری به تراکتور پیوست تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان پیدا کند. مهاجم جوان پرسپولیس که سابقه گل‌زنی در دربی را هم دارد، دو سال قبل مصاحبه جالبی با خبرورزشی انجام داد و در گفت‌وگویی که ۲۳ آبان ماه سال ۱۴۰۰ منتشر شد، از آرزوهایش صحبت کرد.

عبدی در آن گفت‌وگو با صراحت از محمد مایلی‌کهن و فرشاد پیوس بابت تعاریفی که از او کرده بودند تشکر کرد و از آرزوی حضورش در جام جهانی حرف زد. او همچنین مدعی شد زلاتان ابراهیموویچ برایش حکم الگو در فوتبال را دارد. البته مهاجم سابق پرسپولیس پیرامون همین مسئله به نکته جالب دیگری هم اشاره کرد و گفت: ما در همین ایران هم بازیکنانی داریم که مثل زلاتان باشند؛ به نظرم سیدجلال حسینی نمونه ایرانی این بازیکن است.

مهدی عبدی همچنین در این مصاحبه مدعی شد پرسپولیس اصلا شرایط بحرانی ندارد و می‌تواند بار دیگر عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را مال خود کند. اتفاقی که البته در آن فصل رخ نداد و استقلال بدون شکست کاپ قهرمانی لیگ بیست‌ویکم را بالای سر خود برد.

خبرورزشی‌گردی| عبدی: وضعیت پرسپولیس بحرانی نیست و می‌تواند دوباره قهرمان شود/ جلال حسینی زلاتان ابراهیموویچ ایران است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • فاطمه IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    یه زلاتان ابراهیموویچ معذرت
  • ❤️دختر پرسپولیسی ❤️ IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    توهمیشه توقلب ماجای داری داداش مهدی امیدوارم توتیم جدیدت بدرخشی وموفق باشی پسر....‌ونیم فصل بتونی برای پرسپولیس هم بدرخشی ❤️❤️❤️❤️❤️❤️😘😍

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی