نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
۴ |
۱
کلوب| تیمت را بساز آقای مربی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی خوش‌شانس است که یک فیفادی دیگر از راه رسیده و بازی‌های لیگ‌برتر فعلا تعطیل است.

تیم فوتبال پرسپولیس با احتساب باخت مقابل سپاهان، چهار دیدار اخیر خود در رقابت‌های داخلی و آسیایی را بدون کسب پیروزی پشت سر گذاشته است.

تیم یحیی گل محمدی که با شروع سال ۱۴۰۲ توانسته بود آمار بسیار خوبی را از خود به ثبت برساند اکنون با چالش بزرگی مواجه شده است.

آخرین پیروزی پرسپولیس به دیدار مقابل پیکان در روز ۲۷ مهر بر می‌گردد که شاگردان گل محمدی با درخشش شهاب زاهدی موفق شدند میزبان خود را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو بردارند؛ پس از آن بازی، سرخ‌ها بردی را در لیگ برتر به دست نیاورده و دو تساوی و یک شکست را تجربه کردند.

پرسپولیسی‌ها بعد از پیروزی در دیدار رفت مقابل استقلال تاجیکستان در مجموع ۱۹ بازی در سال ۱۴۰۲ انجام داده بودند و فقط در مقابل النصر عربستان شکست خوردند و مقابل ذوب آهن هم به تساوی رسیدند و سایر بازی‌های خود را با برد به اتمام رسانده بودند که آمار بسیار خوبی برای تیم گل محمدی محسوب می‌شد.

پس از ۳ تساوی متوالی در لیگ‌برتر و لیگ قهرمانان آسیا، باخت به سپاهان، چهارمین بازی بدون برد پرسپولیس بود. پرسپولیس از ۳ بازی آخر خود در لیگ‌برتر فقط ۲ امتیاز به دست آورده و این نشان از ادامه روزهای نه‌چندان خوب این تیم دارد.

نتیجه دیدار سپاهان و پرسپولیس، بیش از هر تیمی به سود استقلال بود، چرا که شاگردان جواد نکونام که ۲۲ امتیازی هستند، حالا با تیم دوم جدول یعنی ذوب‌آهن ۴ امتیاز اختلاف دارند و البته یک بازی هم از این تیم کمتر انجام داده‌اند.

شاید یحیی گل‌محمدی خوش‌شانس است که یک فیفادی دیگر از راه رسیده و بازی‌های لیگ‌برتر فعلا تعطیل است و او این فرصت را دارد که در این مدت شرایط تیمش را تغییر دهد و از این بحران خارج کند.

محمدرضا رحیم‌پور| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    چقدر این کفشها زشتن برای یه مرد 55 ساله زشته همچین چیزی بپوشه . اینها برای جوانهای تا 25-26 سال مناسبه
    • جواتی گیس گلابتون IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      آقا یحیی امپراطور 52 ساله هستند و کفشهاشون هم بسیار درخور و زیبا و برازنده هست
  • مهران BR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    این نوسانات همیشه و برای هر تیمی اتفاق میفته ، لیورپول تیمش فصل پیش افت شدید داشت ، اما پرسپولیس هنوز بالای جدوله ، باید بهش فرصت داد ، ثبات مهمترین چیزه ، و بعد رسیدگی به آکادمی باشگاه با آوردن مربیان با دانش که هم به صرفه هست و هم درآمدزا
  • پرسپولیس IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    کدام ساختن با کدام بازیکن دانیال ریگی صادقی وقتی بازیکن از فوتبال هیچی سرش نمیشه فایده نداره صادقی ۲ فصله تو پرسپولیسه هرروز تمرین میکنه میره تو زمین فقط راه میره حالا شانسی چند تا گل هم زده خداوکیلی بیشتر بازیها هیچ تاثیری نداره فقط تیم را ۱۰ نفره می‌کنه همین ۲ بازی آخر چی کرد جلوی سپاهان ۸۵ دقیقه تیم را ۱۰ نفره کرده بود ی سانتر هم بلد نیست درست بفرسته دانیال که فقط پاس اشتباهی بلده ریگی هم که بدتر تنها راه نتیجه گرفتن پرسپولیس اینه که این ۳ تا بی خاصیت که واقعا به تیم ضربه زدن را اخراج بشن جاشان از امیدها بازیکن بگیرن مطمئن باشید صادقی ۱۰ سال تو پرسپولیس بازی کنه همينه پیشرفت نمیکنه اونم از دانیال که رامین فدای این زپرتی شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی