رونمایی از رقیب اصلی هادی چوپان در مستر المپیای ۲۰۲۴/ یک مدعی جدید برای گرگ ایرانی پیدا شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مستر المپیا ۲۰۲۳ با تمامی حواشی به پایان رسید و بسیاری از همین حالا در انتظار دیدن درخشش ورزشکاران این رشته در مستر المپیای ۲۰۲۴ هستند.

شاید این دست سرنوشت است که باعث شده ما امروز نتوانیم نیک واکر را به عنوان قهرمان مستر المپیا صدا کنیم. این حداقل نظری است که من دارم. 

سرنوشت در عوض تصمیم گرفت که مسیر دیگری را پیش برود و با تکیه بر ژست‌ها و حجم عضلات و به نمایش گذاشتن آنها از جلو، پشت و کنار و محاسبات انجام شده از سوی داوران، این جایزه را به درک لانسفورد بسپارد. 

این ورزشکار این قدرت را داشت که هر سه نفر نهایی را شکست دهد و شاید تنها عضلات پشت لانسفورد بود که بهتر از او بود و باید تایید کرد که شکست دادن او در این زمینه کار دشواری به نظر می‌رسد. اما در هر صورت او این شرایط را داشت که بتواند قهرمانی را به دست آورد. 

با این حال، مسابقات امسال واقعا فوق العاده بود و تمامی کسانی که به این رشته ورزشی علاقه دارند از تماشای بهترین بدنسازان که در این دوره روی سکو رفتند و توانایی‌هایشان را به رخ کشیدند لذت بردند و باید به این هم اشاره کرد که لانسفورد با قهرمانی در دو بخش متفاوت از این مسابقات نامش را برای همیشه در تاریخ ثبت کرد. 

شاید بتوان گفت که پیش از این هرگز در تاریخ مستر المپیا شاهد این سطح بالا از رقابت بین شرکت کنندگان و در نظر گرفتن عوامل هنرمندانه از سوی ورزشکاران برای پیروزی نبودیم. اگر قرار بود هزینه‌ای برای این مسابقات بدهیم باید بگویم که این هزینه کاملا به حق بود. 

بر اساس تحلیل دقیق و توجه به نظرات چندین کارشناس باید بگویم که از نظر من نفرات اول و دوم هادی چوپان و لانسفورد در تمامی زمینه‌ها به هم نزدیک بودند اما لانسفورد در یک یا دو بخش بهتر بود که جایزه را به او رساند. 

هرچند شاید افراد دیگری هم بودند که می‌توانستند در این بین جا بگیرند اما این به رقابتی دو طرفه بین چوپان و لانسفورد تبدیل شد و در نهایت هم جایزه به نفر دومی رسید تا همه در انتظار شنیدن نام‌های جدید در سال آینده باشند.

بیشتر بخوانید: درک لانسفورد کیست؟/ همه‌چیز در مورد قهرمان مسترالمپیای ۲۰۲۳ و رقیب اول هادی چوپان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • حسن SG ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    خوب
  • تاج کبیر IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    هادی چوپون مدعی نبوده که بخواهد رقیب پیدا کند! خخخخخ
  • امیر FI ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    رغیب اصلی هادی سیاست مستر المپیا برای بیزنس امریکاست
  • پروانه IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    هادی برا مردم قهرمان بوده وهست وخواهد بود لانسفورد به گرد پاش هم نمی‌رسید
  • محمد US ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    هادی کنار تمرین باید زبانش رو تقویت کنه که به عنوان قهرمان مسترالمپیا بتونه سفیر بشه و در طول سال تبلیغات رو براشون انجام بده... بدون زبان یادگرفتن بازدهی تبلیغاتی زیادی واسشون نداره
  • بردیا IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    هیچ کس در حد گرگ پارسی نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی