نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
می‌خواهند با حاشیه‌سازی به استقلال ضربه بزنند/ بازیکنان این جنگ را به مدیریت بسپارند/ نکونام در لحظات سخت، کارهای بزرگ می‌کند 
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: در حالی که پیش بینی می‌شد بلانکو یک بازیکن سرزند و هوایی باشد اما دیدیم که روی زمین هم خوب پاس می‌دهد و خوب می‌جنگد قطعاً اگر از نظر بدنی بهتر شود به درد تیم می‌خورد.

محسن گروسی بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره شرایط این تیم و صدرنشینی در پایان هفته دهم اظهاراتی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید:

اوضاع استقلال در فصل جدید که به تازگی به پایان هفته دهم آن رسیده این را چطور ارزیابی می‌کنید؟
با وجود مشکلاتی که در شروع فصل در بحث مدیریت و یارگیری داشتیم به شخص انتظار این نتایج را نداشتم. حضور نکونام در این تیم نشان داد که در لحظات سخت می‌تواند کارهای بزرگ انجام بدهد.

از دیگر دلایل موفقیت استقلال به چه نکته‌ای می‌توانید اشاره کنید؟
اینکه بازیکنان هم فقط به استقلال فکر می‌کنند. آنها تا اینجا ثابت کرده‌اند که متعصبانه در استقلال تمرین می‌کنند و به میدان می‌روند. اما باید بدانیم که این وضعیت تا آخر فصل به این شکل باقی نمی‌ماند. به نظرم استقلال با اینکه نتیجه خوبی گرفته اما به لحاظ مدیریتی باید سر و سامان بیشتر و بهتری بگیرد. استقلال زمانی می‌تواند مدعی قهرمانی باشد که بتواند در بحث مدیریت در شرایط خوب و آرامش کامل به سر ببرد. اگر بحث حمایت هواداران است آنها در هر شرایطی پشت و پناه تیم هستند. من خودم بازیکن این تیم بوده‌ام و می‌دانم که هوادار همیشه پشت تیم است اما هر زمان مدیریت به مشکل برخورده تیم هم از هم پاشیده است. بنابراین اگر مدیریت همراه تیم باشد نتایج و اتفاقات بهتری هم رخ خواهد داد.

حضور کادرفنی استقلالی امسال این تیم چقدر در این نتایج تاثیرگذار بوده است؟
وقتی اعضای کادرفنی همگی افکارشان یکی باشد بازیکن هم راهش را کج نمی‌رود. اما هر زمان اعضای کادرفنی با هم مشکل داشته باشند این موضوع به وضوح در تیم دیده می‌شود. خیلی خوب است که نکونام تعدادی از مربیانی که قبلاً با آنها کار کرده مثل هاشمی‌نصب یا حمید رجبی را آورده و در کنار دیگر بچه‌های سابق استقلال یک کادرفنی منسجم و متعصب را تشکیل داده‌اند. بازیکنان وقتی این‌ها را دور و بر خودشان می‌بینند تشویق می‌شوند تا آنها هم تعصبشان به استقلال را اثبات کنند.

بازی آخر استقلال مقابل تراکتور را چطور ارزیابی کردید؟
همه می‌گویند در فوتبال درصد مالکیت برای تراکتور بود اما این‌ها اهمیتی ندارد الان همه می‌بینند که چه تیمی سه امتیاز را برداشت که آن هم استقلال بود. استقلال فوتبال خوبی را شروع کرد و در ادامه با یک بازی منطقی توانست همه زمین و بازیکنان تراکتور را تحت کنترل خودش در بیاورد.

می‌خواهند با حاشیه سازی به استقلال ضربه بزنند/ بازیکنان این جنگ را به مدیریت بسپارند/ نکونام در لحظات سخت، کارهای بزرگ می‌کند 

قبول دارید که بازی تراکتور یکی از دیدارهای ۶ امتیازی استقلال بود و در ادامه بگویید که این مسابقات تا چه اندازه در کسب عنوان قهرمانی تیمی مثل استقلال اهمیت دارند؟
تیمی مثل استقلال در مسابقات ۶ امتیازی است که می‌تواند خودش را از دیگران جدا کند. پیروزی مقابل تیم‌های پایین جدولی اهمیت این چنینی ندارد. برد سه امتیازی اهمیت دارد اما وقتی حریفان مدعی قهرمانی است شرایط فرق می‌کند. حتی اگر نتوانستید آنها را شکست بدهید لااقل آنها را هم از رسیدن به امتیاز کامل مسابقه محروم کرده‌اید و این می‌تواند شما را به قهرمانی نزدیک کند.

شما به عنوان یکی از بازیکنان تهاجمی سابق استقلال وضعیت بلنکو را چطور دیدید؟
به نظر می‌رسد به لحاظ بدنی یک مقدار آماده نیست. البته فکر می‌کنم در دو هفته آتی که دیگ تعطیل است او بتواند آمادگیش را بیشتر کند. او در همین دیدار نشان داد تکنیک خوبی دارد. با اینکه انتظار می‌رفت یک فوتبالیست هوایی باشد اما دیدیم که با پا هم خوب بازی می‌کند. خوب پاس می‌دهد و خوب می‌جنگد. قطعاً اگر از نظر بدنی به وضعیت بهتری برسد مثمر ثمرتر هم خواهد شد. فکر می‌کنم با این گلی که زد از زیر فشار هم خارج شد.

و حرف آخر...
متاسفانه وقتی نمی‌توانند استقلال را متوقف کنند می‌خواهند با حاشیه سازی به این تیم ضربه بزنند. من از بازیکنان استقلال می‌خواهم فقط تمرکزشان را روی فوتبال و استقلال بگذارند. حاشیه‌هایی مثل کسر امتیاز و این قبیل مسائل باید از سوی مدیریت پیگیری شود که آنها هم مشغول هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی