۰
عکس| بازگشت آقای گل پرسپولیس به فوتبال پس از ۹ ماه مصدومیت
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بوی جذاب چمن زمین فوتبال و صدای توپ در تمرینات؛ این‌ها چیزهای ساده‌ای هستند که علی علیپور ۹ ماه دلتنگش بود و حالا دوری به پایان رسیده است.

 علی علیپور، آقای گل سابق لیگ برتر ایران، پس از جدایی از پرسپولیس و حضور در لیگ برتر پرتغال، طی دو فصل متوالی توانست ۹ گل در دو فصل برای ماریتیمو به ثمر رساند و پس از آن راهی ژیل ویسنته شود و شرایط بهتری پیدا کند.

او در ۱۵ حضور ثابت و تعویضی در فصل گذشته دو گل به ثمر رساند و در چهار دیدار لیگ کاپ پرتغال هم یک گل زد و یک گل هم در جام حذفی داشت، اما مصدومیت تلخ و وحشتناکش اجازه نداد این روند ادامه پیدا کند. علیپور در دقیقه ۱۵ مسابقه هفته بیستم فصل گذشته لیگ برتر پرتغال مقابل فامالیکائو به دلیل آسیب‌دیدگی و پارگی رباط صلیبی از زمین بیرون رفت و این مصدومیت ۹ ماه به طول انجامید.

در ذهن علاقه‌مندان به فوتبال، علیپور همیشه یک مهاجم دونده، فداکار و خستگی ناپذیر بوده و فقط چنین مصدومیتی می‌توانست روند پیشرفتش را آرام کند. با این حال علی پس از سپری کردن روزهای بسیار سخت دوباره به زمین چمن برگشته است.

باشگاه ژیل ویسنته با انتشار تصاویری از او در تمرین نوشت: اون اینجاست! بوی چمن، صدای توپ؛ علی علیپور بعد از ۹ ماه همه چیز را دوباره زنده کرد.

این باشگاه پرتغالی همچنین ویدئویی از بازی‌ها و تمرین علی علیپور منتشر کرد که این مهاجم ایرانی با زبان انگلیسی دقایقی صحبت کرد و بازگشت خود و خوشحالی‌اش از این اتفاق را اعلام کرد.

عکس| بازگشت آقای گل پرسپولیس به فوتبال پس از ۹ ماه مصدومیت

علی علیپور گفت: "سلام به همه، علی با شما صحبت می‌کند. خوشحالم که برای اولین بعد بار از آن مصدومیت وحشتناک که در زمین مسابقه داشتم، به شما (خبر بازگشتم را) اعلام کنم. با اینکه نمی‌توانم احساسم را در این ۹ ماه با کلمات بیان کنم.

من تا آنجا که ممکن بود سخت تمرین کردم. من ذهن و روح و جسمم را تمرین دادم و اکنون احساس می‌کنم که آماده تر از همیشه برای کمک به تیم هستم. این پروسه طولانی با بالا و پایین‌ها و اشک همراه بود.

من خوش شانس بودم که افراد خوبی در اطرافم داشتم که به من کمک کردند. من بسیار سپاسگزارم و می‌خواهم از هم تیمی‌هایم و از خانواده ام تشکر کنم که در تمام مدت مصدومیت کنار من بودند و البته از تمام پزشکان کادر درمان که در همه حال به من کمک کردند. همچنین همه مربیان و اعضای تیم که کمک کردند خودم را مثبت نگه دارم.

این برای من خیلی پر معنا بود که خوشحالی ام را با همه شما تقسیم کنم. نمی‌توانم صبر کنم تا به بازی‌ها برگردم و گل بزنم و با شما جشن بگیریم. داستان‌های زیادی برای نوشتن با هم داریم و بازگشت من اکنون بسیار نزدیک است. به زودی شما را می‌بینم."

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی