نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
رکورد جدید سرمربی بی‌اعصاب استقلال/ ساپینتو رمز قهرمانی را پیدا کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریکاردو ساپینتو رکورد جدیدی از خود در لیگ برتر قبرس به جا گذاشته است.

ریکاردو ساپینتو در استقلال قهرمان سوپر جام شد و در پایان مسابقات اگر چه دستش از رسیدن به جام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی کوتاه ماند اما با ۵۲ گل زده عنوان تهاجمی‌ترین تیم باشگاهی فوتبال ایران را به خود اختصاص داد.

ریکاردو ساپینتودر فصل جاری هدایت تیم آپوئل در لیگ برتر قبرس را برعهده گرفته است. در حالی که ۱۱ هفته از مسابقات لیگ برتر قبرس سپری شده است تیم آپوئل با ۲۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است. اما نکته جالب توجه در مورد عملکرد این تیم در فاز دفاعی است. این تیم در ۱۱ بازی تنها ۶ بار دروازه‌اش باز شده است و بهترین خط دفاعی مسابقات را در اختیار دارد. به نظر می‌رسد ریکاردو ساپینتو از دوران حضور در استقلال درس‌های خوبی گرفته است و به این نتیجه رسیده در صورتی می‌تواند به همراه تیمش قهرمان شود که در فاز دفاعی یک تیم خوب باشد. در لیگ برتر قبرس هم اکنون آپوئل ۲۶ امتیازی است و تیم‌های پافورس و آریس با ۲۳ امتیاز تیم‌های دوم و سوم جدول هستند.

این اتفاق در حالی برای تیم آپوئل رخ داده است که ریکاردو ساپینتو با صدور رای از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قبرس ۱۷ جلسه حق حضور روی نیمکت تیم آپوئل را ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی