جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
۰ |
۱
رئال مادرید در جذب این ستاره ناکام می‌ماند؟
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هدف اصلی نقل و انتقالات رئال مادرید مذاکرات بر سر قرارداد جدید با بایرن مونیخ را آغاز کرده است.

در حالی که حماسه کیلیان امباپه ادامه دارد، رئال مادرید آلفونسو دیویس مدافع چپ بایرن مونیخ را به عنوان اولویت خود برای تابستان آینده معرفی کرده است.

با توجه به اینکه فرلاند مندی از مشکلات تناسب اندام رنج می‌برد و فران گارسیا آماده نیست، رئال مادرید به دنبال گزینه‌ای برای این پست می‌گردد. قرارداد دیویس در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد به این معنی که بایرن در تابستان آینده احتمالاً سعی می‌کند قرارداد جدیدی را امضا کند یا به فروش او فکر کند تا دیویس را مجانی از دست ندهد. گزارش‌هایی در اسپانیا می‌گویند که این مدافع کانادایی همچنان مذاکرات با بایرن بر سر قرارداد جدید را رد می‌کند. ایجنت او ندال هوسه اعلام کرده که تیم‌هایی مانند رئال مادرید به دیویس علاقه‌مند هستند اما علاقه دیویس به انتقال به مادرید را انکار کرد.

طبق گزارش نشریه بیلد، هوسه با کریستوف فروند، مدیر ورزشی بایرن برای بازگشایی مذاکرات بر سر یک قرارداد جدید ملاقات کرده، و قطعا رئال مادرید از این اتفاق خوشحال نخواهد شد. غول باواریایی مصمم است قرارداد این بازیکن را تمدید کند. هنوز هیچ چیزی قطعی نیست و نمایندگان موظف هستند که به پیشنهادات گوش بدهند و در نهایت بهترین تصمیم را بگیرند. با این حال شاید رئال مادرید مجبور به افزایش قیمت پیشنهادی خود شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی