نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
فهرست مصدومان رئال‌مادرید؛ هر روز بلندتر از دیروز!/ کهکشانِ کم‌نور
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

رئال مادرید در زمین بازی نتایج خوبی می‌گیرد اما تیم به شدت با مصدومیت چند بازیکن کلیدی دست و پنجه نرم می‌کند.

تعداد مصدوم‌های سپیدپوشان در حال افزایش است. نتایج در زمین رضایت‌بخش بوده اما اوضاع در مادرید آنقدرها هم خوب نیست. تیم کارلو آنچلوتی دو مصدومیت جدی را متحمل شده‌ و دو بازیکن مهم آنها به دلیل پارگی رباط صلیبی در کل فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ قادر به بازی نخواهند بود. تیبو کورتوا اولین نفر بود که رباط پایش در تمرینات پاره شد. کمتر از یک هفته بعد همین اتفاق برای ادر میلیتائو رخ داد. و اوضاع در روزهای اخیر بدتر شده است. مادرید اکنون سه بازیکن خوبش را در اختیار ندارد و باید تا ژانویه برای بازگشت همه آنها صبر کند. با این حال نتایج در زمین عالی بوده و لوس‌بلانکوس در لالیگا کمی پایین‌تر از خیرونا قرار دارد.

آیا مصدومیت وینیسیوس جونیور تکرار شد؟

این بازیکن برزیلی در ابتدای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ به دلیل آسیب‌دیدگی همسترینگ چپ خود یک ماه را از دست داد و در بازی برزیل با کلمبیا در پنجشنبه شب به نظر می‌رسید که دوباره از همین ناحیه دچار مصدومیت شده و پس از تنها ۲۵ دقیقه از بازی بیرون رفت. او در راه بازگشت به مادرید است و به آزمایش‌های بیشتر و توانبخشی نیاز دارد. در حالی که خود بازیکن تاکید می‌کند که مصدومیت جدیدش به بدی مصدومیت قبلی او نیست، ولی همچنان باید برای مدتی از میادین دور بماند.

بازگشت او به میادین به شدت آسیب عضلانی بستگی دارد. اگر همانطور که خودش می‌گوید آسیب جزئی باشد، می‌تواند ظرف چند هفته به میادین بازگردد. اما اگر آزمایش‌ها آسیبی شبیه به کشش عضلانی در ماه آگوست را نشان دهد، او احتمالا تا ژانویه از میادین دور خواهد بود.

وینیسیوس جونیور

آیا اورلین شوامنی آماده است؟

به نظر می‌رسید هافبک فرانسوی در ال‌کلاسیکو درد و ناراحتی دارد اما تمام ۹۰ دقیقه را بازی کرد. لنگیدن او به وضوح در تصاویر مشخص بود و اسکن‌ها نشان داد که شوآمنی در پای چپ خود دچار شکستگی شده است. انتظار می‌رود که او تا هشت هفته از میادین دور باشد.

آسیب‌دیدگی زانوی تیبو کورتوا چقدر جدی است؟

به نظر خوب نیست. این دروازه‌بان در تمرین پس از انجام یک سیو معمولی روی زمین افتاد و مشخص شد که رباط صلیبی پایش پاره شده است. کورتوا تحت عمل جراحی قرار گرفت و مطمئناً با یک غیبت طولانی مدت برای مادرید روبرو خواهد شد. تقریباً می‌توان با اطمینان گفت که او برای کل فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ غایب خواهد بود. مادرید کپا آریسابالاگا را به خدمت گرفت تا در غیاب او پیراهن شماره ۱ را بپوشد. کورتوا باید به طور کامل بهبود یابد، اما آسیب‌دیدگی زانو زمان‌بر است. احتمالا در شروع فصل آینده آماده خواهد بود.

آیا ادر میلیتائو برای کل فصل غایب است؟

این مدافع میانی در اوایل آگوست هفته بدی را در مادرید پشت سر گذاشت و درست مثل کورتوا دچار آسیب‌دیدگی جدی زانو شد. او در بازی افتتاحیه فصل مادرید با کمک کادر پزشکی از زمین خارج شد و اسکن‌ها تأیید کردند که او نیز دچار پارگی رباط صلیبی شده است. جدول زمانی کورتوا و میلیتائو تقریباً مشابه هم است. احتمال کمی وجود دارد که مدافع میانی قبل از پایان فصل قادر به بازی باشد، اما به احتمال زیاد در شروع فصل آینده به میادین بازخواهد گشت.

چه اتفاقی برای زانوی ادواردو کاماوینگا افتاد؟

این هافبک اوایل هفته جاری با مصدومیت آشکار از تمرینات فرانسه خارج شد. آزمایشات نشان داد که کاماوینگا با یک دوره غیبت طولانی مواجه است، زیرا رباط جانبی زانوی راست خود را پاره کرده است. اگرچه معمولاً به اندازه آسیب‌دیدگی رباط صلیبی یا منیسک جدی نیست، اما احتمالاً او را تا ۱۰ هفته از میادین دور نگه می‌دارد. کاماوینگا مطمئناً بقیه سال تقویمی را از دست خواهد داد و ممکن است در بیشتر ماه ژانویه نیز دور از رقابت‌ها باشد. اگر شانس با او یار باشد در اوایل فوریه به میادین بازخواهد گشت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی