سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
۰ |
۰
جود بلینگام از سیاره دیگری آمده است!
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره انگلیسی رئال مادرید باعث شده تا بار دیگر توجه بریتانیا به لالیگا جلب شود.

خاویر تباس می‌گوید که شروع خیره‌کننده جود بلینگام در رئال مادرید منجر به افزایش محبوبیت لالیگا در بریتانیا شده است.

بلینگام از زمان پیوستن به بوروسیا دورتموند در فصل نقل و انتقالات تابستانی، تنها در ۱۴ بازی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۳ پاس گل داده است. این بازیکن ۲۰ ساله به دلیل سبک تماشایی‌اش به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان مورد ستایش قرار گرفته و تباس، رئیس لالیگا می‌گوید که او توجه بریتانیایی‌های بیشتری را به لیگ برتر اسپانیا جلب کرده است.

تباس گفت: «تنها چند ماه گذشته و هنوز خیلی زود است که میزان کامل را بدانیم، اما از نظر میزان تماشا در بریتانیا، بلینگام تاثیر زیادی بر لیگ ما گذاشته است. او بازیکن مهمی است و انگلستان و سایر مناطق انگلیسی زبان به خاطر او جذب لیگ ما شده‌اند. ما می‌دانستیم که بازیکن بزرگی است اما نمی‌دانستیم که به چه سطحی می‌تواند برسد. در رئال مادرید انگار از سیاره دیگری آمده است. ما بهترین بازیکن اروپا را داریم که انگلیسی است. نمی‌توانیم این دو کشور را با هم مقایسه کنیم. بدیهی است که لیگ برتر بزرگتر است اما بهترین بازیکن اروپا در اسپانیا بازی می‌کند. بنابراین این فرصت را داریم که بزرگترین بازیکنان را به اسپانیا بیاوریم.»

بلینگام به دلیل مصدومیت مجبور شد از تیم ملی انگلیس برای بازی‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ کناره‌گیری کند. او ممکن است برای دیدار رئال مادرید در لالیگا با کادیز در ۲۶ نوامبر به میادین بازگردد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی