نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کسر امتیاز از استقلال؟/ بررسی نهایی آخرین دفاعیات آبی‌ها
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرونده باشگاه استقلال پس از بررسی نهایی در کارگروه سازمان لیگ به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال خواهد شد.

پس از طرح ۴ سوال کارگروه نظارت بر قراردادها از باشگاه استقلال پیرامون وضعیت قراردادی کوین یامگا، گوستاوو بلانکو، مهدی هاشمی نسب و محمدرضا خالدآبادی، مسئولان این باشگاه نیز به جمع آوری دلایل و مستندات خودشان پرداختند.

بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد جدیدترین دفاعیات استقلال، اواخر هفته گذشته در اختیار کارگروه سازمان لیگ قرار داده شده و این کارگروه نیز باید به بررسی توضیحات باشگاه بپردازد که در صورت پابرجا بودن ابهامات یا وجود ایرادات جدید، ضمن اعلام آن به باشگاه پرونده را در اختیار کمیته انضباطی قرار خواهد داد.

با اینحال هنوز چیزی به باشگاه استقلال اعلام نشده و از طرفی، پرونده‌ای هم هنوز در اختیار کمیته انضباطی قرار نگرفته است.

باشگاه استقلال که پیش از این نیز به کارگروه سازمان لیگ توضیحاتی را ارائه کرده بود، در جدیدترین دفاعیات خود به رفع مشکلات بندهای مختلف در این پرونده پرداخت و اکنون در انتظار بررسی مجدد کارگروه سازمان لیگ و اعلام نتیجه است.

ضمن اینکه درصورت ارسال پرونده به کمیته انضباطی، روند کار در این کمیته نیز به این صورت است که تمام جزئیات، سوالات کارگروه و توضیحات استقلال را بررسی و سپس از مسئولان این باشگاه برای شنیدن دفاعیاتشان دعوت خواهد کرد.  

هرچند که هنوز زمان اعلام نتیجه نهایی توسط کارگروه و ارسال احتمالی این پرونده به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مشخص نیست اما مدیران باشگاه استقلال معتقدند آمادگی لازم برای دفاع از توضیحات‌شان در این کمیته را نیز دارند.

بیشتر بخوانید: توضیح آبی‌ها کمیته را قانع کرد؟/ آخرین خبر از کسر امتیاز استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • 🍅🍅🍅🍅سرخ اسیا IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    ارزو واسه لنگی جماعت عیب نیست
    • حسین IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      خبر ورزشی مانند آن مجری شبکه دو سیما که بقول خودش که می گفت تاصبح نخوابیدم برای اینکه بیرانوند می خواست به استقلال برود حالا خبر ورزشی هم شب و روز ندارد فقط وفقط دنبال این هست که القا کند که استقلال خطا ویا جرم کرده است در حالی که جرم آشکار را لنگکرده که بازیکنانش ومدیریت آشکارا در تلویزیون اعلام کردند که متمول پول‌های میلیاردی زیادی به آنها کمک کرده سئوال این هست که آیا بازیکنان پرسپولیس گدا هستند ویا نیازمند باید بازرسی کل کشور به این بپردازد که چطور یک فردی پول بی حساب وکتاب به یکسری آدم سرمایه دار می دهد حالا خبر ورزشی مرتب به این می پردازد که چرا قرار داد هاشمی نسب پایین بوده خوب سقف قراردادها باعث شد وچون سقف را پایین آوردند تا آن عزیزان هم بتوانند زیر سقف قرارداد قرار بگیرند وآن لنگیها بودند که سقف را سوراخ کردند وپشت بام را هم اشغال کردند به قراردادها امیری .ترابی .ولیسانی. بیرانوند نگاه کنید تا بفهمید چطور سقف را پشت سر گذاشته اند
  • پرسپولیس قهرمان IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    بیچاره ها خلاف که نکردن!!!فقط چندتا بازیکن لیگ برتریشون رو با صدو صدوپنجاه میلیون بستن!!!مالیات چندتا ازبازیکناشونو بعهده گرفتن!!! مساله خالدآبادی رونیزمبلغ رضایت نامشو توسقف قرارداد منظور نکردن!!! صدالبته یه جا که اصلا و ابدا خلاف نکردن،اونم زمانیکه اسناد جعلی رو به پرتغال فرستادن!!! اون که اصلا خلاف نیست!!! جعل وکلاهبرداریه و جرم محسوب میشه نه خلاف!!!طفل معصوما!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی