نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
تحلیل ستاره خارجی سابق استقلال و سپاهان درباره نبرد ازبکستان - ایران
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ازبکستان که سابقه بازی در تیم‌های استقلال و سپاهان را در کارنامه دارد، شاگردان امیر قلعه‌نویی را تیمی قدرتمند خواند.

سرور جپاروف در گفت‌وگو با سایت «چمپیونات» ازبکستان، درباره دیدار فردا (سه‌شنبه) تیم ملی فوتبال این کشور مقابل ایران اظهار داشت: ایران واقعاً تیمی قدرتمند است و بازیکنان ممتازی در اختیار دارد. مقابل این تیم باید سریع بازی کنیم و اشتباهات کمتری مرتکب شویم. همیشه چیزی مقابل ایران کم داشتیم، اما لحظاتی هم بود که این تیم را شکست داده‌ایم.

وی با اشاره به پیروزی یک بر صفر ازبک‌ها مقابل تیم ملی کشورمان، در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ تصریح کرد: در سال ۲۰۱۲ توانستیم ایران را در تهران شکست بدهیم. در آن زمان تیمی متحد بودیم و از فرصت‌مان استفاده کردیم. در آن مسابقه اشتباهات کمتری در خط دفاعی مرتکب شدیم و برای بازی فردا هم باید در دفاع منظم باشیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی ازبکستان با بیان اینکه شاگردان سرچکو کاتانتس در ضربات ایستگاهی و کرنر باید تمرکز بالایی داشته باشند، خاطرنشان کرد: در فوتبال نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. با این حال وقتی یک تیم به آمادگی می‌رسد، نتیجه خوبی می‌گیرد. آرزو می‌کنم تیم ملی ازبکستان موفق باشد و به جام جهانی صعود کند.

تیم‌های ملی ازبکستان و ایران از ساعت ۱۶:۳۰ فردا، در چارچوب هفته دوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ و در ورزشگاه بنیادکار تاشکند مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی