شکایت باشگاه بزرگ از یک داور/ قانون را زیر پا گذاشت و حق ما را خورد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داوری که برای اولین بار در لیگ قهرمانان سوت زد، حالا شاکی بزرگی پیدا کرده است.

گالاتاسرای از آنتونیو نوبر، داور شکست ۲-۱ خارج از خانه مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به کمیته انضباطی یوفا شکایت کرد. گالاتاسرای استدلال می‌کند که پروتکل VAR در مسابقه مورد بحث نقض شده است.

مدیران گالاتاسرای ناراضی از تصمیمات آنتونیو نوبره که برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود یک بازی لیگ قهرمانان اروپا را قضاوت کرد، از داور پرتغالی به کمیته انضباطی یوفا شکایت کردند.

بایرن مونیخ و گالاتاسرای در روز چهارشنبه ۱۷ آبان در بازی برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا برابر همدیگر قرار گرفتند که بازی در نهایت با شکست ۲-۱ گالاتا به پایان رسید.

این دیدار ۸۰ دقیقه بدون گل بود تا اینکه هری کین قفل دروازه مهمان را گشود. بلافاصله پس از گل پرچم کمک داور بالا رفت. داور پس از مشورت با کمک داور ویدئویی ابتدا گل را قبول کرد، سپس پس از تایید گل یک بار دیگر با اتاق VAR صحبت کرد تا از سلامت گل مطمئن شود. گالاتاسرای به دلیل این اتفاق به کمیته انضباطی یوفا شکایت کرده است. آنها معتقدند داور پروتکل وی‌ای‌آر را زیر پا گذاشته است.

استدلال باشگاه ترکیه‌ای این است که کمک داور ابتدا پرچم زده و گل را مردود اعلام کرده است. در همین حال، سیستم VAR ظاهرا خراب شده بود و امکان بازبینی توسط داور روی مانیتور کنار زمین وجود نداشت. طبق پروتکل، داور باید با تصمیم اولیه کمک داور بازی را ادامه می‌داد. در عوض، او پس از دو بار صحبت با اتاق VAR گل را چک و تایید کرد.

گالاتاسرای پرونده ویژه ۵ صفحه‌ای حاوی صحنه مورد نظر را تهیه و به کمیته انضباطی یوفا ارسال کرد. همچنین در این خبر تاکید شده که آنتونیو نوبر دیگر از سوی یوفا برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا انتخاب نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: نبرد پایاپای بارسلونا و رئال‌مادرید برای خرید ستاره آلمانی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی