نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۵
گل قیچی برگردان من نشان داد چقدر آماده‌ام/ جام ملت‌ها برایم تمام نشده است
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: من تا آخرین لحظه نهایت تلاشم را انجام می‌دهم و یک درصد هم به این مسأله فکر نمی‌کنم که جام ملت‌ها برای من تمام شده است.

علی علیپور مهاجم اسبق پرسپولیس و فعلی ژیل ویسنته در تمرین چند روز گذشته تیمش جزو بهترین بازیکنان تیمش بود؛ به شکلی که با دو گلی که به ثمر رساند نشان داد که بهترین است و برای بازی کاملاً آماده. این موضوع زمانی بیشتر جدی می‌شود که عیلپور یکی از گل‌هایش را به شکل قیچی برگردان به ثمر رساند تا نشان دهد که در اوج آمادگی قرار دارد و برای بازی کاملاً آماده است. شاید از دید بعضی‌ها علیپور شانسی برای جام ملت‌ها نداشته باشد و جام ملت‌ها به نوعی برای این بازیکن تمام شده باشد اما مهاجم اسبق پرسپولیس اصلاً چنین نظری ندارد و معتقد است او می‌تواند بهترین باشد و برای رسیدن به تیم ملی هنوز هم بسیار امیدوار است و تا زمانی که این مسابقات بخواهد شروع شود تمام تلاشش را انجام خواهد داد.

شنیدیم چند روز پیش در تمرینات تیمت کولاک کردی و دوگل به ثمر رساندی؟
بله خدا را شکر که خیلی خوب روند آماده‌سازی را پیگیری کردم و گرمی اضافه وزن نیاوردم چرا که خیلی مرتب تمرین داشتم و هم به لحاظ بدنی و هم فنی خیلی خوب تمرین می‌کردم. الان هم که با شما حرف می‌زنم خیلی انگیزه دارم و برای بازی کردن هیچ مشکلی ندارم و با دو گلی که زدم کلاً ترسم برای بازی کردن ریخته است.

 یکی از دو گلت را برای ژیل ویسنته به شکل آکروباتیک و قیچی برگردان به ثمر رساندی؟
بله یکی از گل‌هایم را به شکل قیچی برگردان زدم. قبلاً هم سابقه داشت که به این شکل گل بزنم اما مدت‌ها بود که به شکل قیچی گل نزده بودم و جدا از گلزنی و بازی کردن دلم برای گلزنی به شکل قیچی برگردان تنگ شده بود که به این ترتیب واقعاً وقتی گل زدم خیلی خوشحال شدم و خدا را خیلی شکر کردم که به لحاظ آمادگی بسیار آماده شده‌ام و دقیقاً مراحل آماده سازی‌ام به همان شکلی پیش رفته که خودم توقع داشتم.

 یکی از گل‌هایت را هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندی؟
بله یک پنالتی هم زدم و یک پاس گل هم به دیگر همبازیم دادم تا در اولین بازی تمرینی که داشتم بهترین نمایش ممکن را ارائه دهم.

 به این ترتیب در بازی جام حذفی تیم‌تان مقابل حریفش بازی خواهی کرد؟
این مسأله به تصمیم سرمربی تیم بستگی دارد اما از آنجا که بازی در زمین چمن مصنوعی برگزار می‌شود شاید به دلیل اینکه من تازه برگشتم در آن دیدار بازی نکنم و در بازی بعدی تیم‌مان که در لیگ برتر پرتغال برگزار خواهد شد و از حساسیت بالایی هم برخوردار است بازی کنم اما با وجود این باید بگویم که تیم ما برای بازی‌های آینده خصوصاً جام حذفی هم انگیزه‌های زیادی دارد و در این جام حتماً به دنبال خلق شگفتی و حتی قهرمانی هم خواهد بود.

 بازی بعدی تیم‌تان مقابل اسپورتینگ لیسبون است؟
بله بازی بعدی تیم‌مان در لیگ مقابل لیسبون است؛ تیمی که در کنار بنفیکا و پورتو همیشه بهترین تیم‌های پرتغال بوده و از شانس بالایی برای برد برخوردارند. از این رو ما می‌دانیم که چه بازی حساسی در پیش داریم و خودم و تیمم برای این بازی بزرگ حتماً نهایت تلاش‌مان را انجام خواهیم داد.

 به نظر می‌رسد که جام ملت‌ها برای تو تمام شده چون دیر آماده شدی؟!
نه اصلاً این طور نیست و جام ملت‌ها برای من تمام نشده است چون یادم هست برای مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۵ استرالیا و دقیقاً سه روز قبل از شروع آن مسابقات هاشم بیگ‌زاده مصدوم شد و خانزاده دیگر مدافع تیم ملی جایگزین او شد. به همین دلیل من تا آخرین لحظه نهایت تلاشم را انجام می‌دهم و یک درصد هم به این مسأله فکر نمی‌کنم که جام ملت‌ها برای من تمام شده و طوری تمرین می‌کنم که هر لحظه سرمربی محترم تیم ملی صلاح بدانند به تیم ملی دعوت شوم.

 سرمربی تیم‌تان با تو در خصوص میزان آمادگی خوبی که از خودت نشان دادی حرفی نزد؟
سرمربی تیم بعد از دبلم و گل‌هایی که زدم خیلی خوشحال شد و به من گفت که دوست دارد فصل بعد هم در تیم باشم و قرار دادم را که پایان این فصل به اتمام می‌رسد با تیم تمدید کنم اما من بعد از تشکر از ایشان و باشگاه که پای من ایستادند به ایشان حرفی نزدم چون هیچ تصمیمی فعلاً برای آینده‌ام نگرفته‌ام و باید زمان بگذرد که من بخواهم در مورد قراردادم یا جدایی‌ام تصمیم بگیرم البته حتماً بهترین زمان برای تصمیم‌گیری پایان مسابقات است چون در آن زمان می‌توان بهترین تصمیم را برای آینده‌ام بگیرم.

 آخرین صحبت ما هم به بازی‌های حساس تیم سابقت پرسپولیس در آسیا مقابل النصر باز می‌گردد؟
پرسپولیس همیشه در بازی‌های سخت تلاش کرده که بهترین عملکرد را داشته باشد و به گونه‌ای ظاهر شود که بهترین نتایج را کسب کند. از این رو امیدوارم پرسپولیس در آسیا موفق شود و در لیگ برتر و جام حذفی هم بهترین عنوان ممکن را کسب کند تا هوادارانش را خوشحال سازد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • زیگزاگ IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    فوتبالش نچسبه.تا حالا ذهن هیچ مربی ملی رو جذب نکرده.
  • تاج کبیر IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    تو فعلا مورچه شکار کن شاید تو شکار کردن مورچه استعدادت شکوفا شد🤣🤣🤣
  • عدالت خواه IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    اینجوری که خودش میگه بدرد سپک تاکرا میخوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی