جانشین گاوی از لیورپول می‌آید؟/ گزینه غیرمنتظره بارسلونا برای خط هافبک
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گاوی مصدوم شده و اینطور که خبرها می‌گویند بارسلونا برای جایگزینی او تیاگو آلکانتارا را مد نظر قرار داده است.

بارسلونا در ژانویه امسال بازار را جستجو می‌کند تا بهترین مورد را برای جایگزینی گاوی مصدوم پیدا کند و ممکن است تیاگو آلکانتارا از لیورپول گزینه مد نظر ژاوی و تیمش باشد.

آبی‌اناری‌ها می‌توانند برای ادامه فصل جانشینی برای گاوی به میزان ۸۰ درصد از دستمزد او به خدمت بگیرند، بدون اینکه مشمول محدودیت‌های حقوقی مشابه شوند. ESPN (به نقل از اسپورت) جورجینیو از آرسنال، گویدو رودریگس از رئال بتیس و تیاگو را به عنوان گزینه‌های روی میز معرفی کرده است.

جورجینیو به طور منظم برای آرسنال بازی می‌کند و با اینکه قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسد بارسلونا باید برای متقاعد کردن آرسنال هزینه کند، بنابراین خرید او بعید به نظر می‌رسد. همین امر در مورد رودریگس نیز صدق می‌کند که در دو سال گذشته به بارسلونا پیوند خورده بود، اما می‌تواند انتقال پرهزینه‌تری داشته باشد.

ممکن است تیاگو راحت‌تر از آنفیلد خارج شود. قرارداد ملی‌پوش اسپانیایی نیز در پایان فصل تمام می‌شود اما او به تدریج نفوذی را که زمانی در خط هافبک لیورپول داشت از دست داد. مصدومیت شدید زانو او را برای تمام این فصل از بازی دور نگه داشته است، اما پیش‌بینی می‌شود که در ماه دسامبر دوباره به آمادگی کامل برگردد.

این بازیکن ۳۲ ساله در سال‌های اخیر با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و از جمع هافبک‌های سطح بالا کنار رفته است. بسته به اینکه ژاوی به چه نوع جایگزینی احتیاج دارد، تیاگو می‌تواند از جنبه‌های مختلف گزینه مناسبی باشد، لیورپول در پرداخت حقوق‌ها صرفه‌جویی می‌کند، بارسلونا یک هافبک کوتاه مدت با کیفیت دریافت می‌کند، و بازیکن می‌تواند به خانه خود به باشگاهی که در آن بزرگ شده بازگردد. او مطمئناً کیفیت مورد نیاز یک هافبک برای بارسلونا را دارد، اما اگر ژاوی بازیکنی بخواهد که بتواند توپ را به چنگ بیاورد و مانند گاوی زمین را پوشش دهد، باید جای دیگری را جستجو کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی