نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
مورایس: در یک بازی کاملا احساسی برنده شدیم/ قصدم وقت تلف کردن نبود و فقط عدالت را می‌خواستم
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: در نیمه اول دو گل زدیم و برتری داشتیم و می‌توانستیم باز هم گل بزنیم. در نیمه دوم باید با تغییرات حریف خودمان را تطابق می‌دادیـم. حریف مشکلاتی برای ما ایجاد کرد و بازی به سمت و سوی

ژوزه مواریس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از بازی استقلال خوزستان که با برتری ۳ بر یک تیمش همراه بود، اظهارکرد: بازی کاملا احساسی بود. در نیمه اول دو گل زدیم و برتری داشتیم و می‌توانستیم باز هم گل بزنیم. در نیمه دوم باید با تغییرات حریف خودمان را تطابق می‌دادیـم. حریف مشکلاتی برای ما ایجاد کرد و بازی به سمت و سوی دیگر کشیده شد.

او ادامه داد: برخی مواقع باید دفاع کرد و استراتژی به کار برد تا سه امتیار را بگیریم. بابت تلاش بازیکنان استقلال تبریک می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

مورایس درباره درگیری پایان بازی هم گفت: درگیری در فوتبال یک بحث طبیعی است. اتفاق خاصی نبود.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا او به بازیکنانش دستور تلف کردن وقت داده بود؟ گفت: طبق قوانین وقتی دو بازیکن مصدوم باشند داور می‌تواند اجازه خروج هیچ‌کدام از بازیکنان را ندهد. قصد من هم وقت تلف کردن نبود و بی عدالتی صورت نگرفت. به هر حال طبق قوانین وقتی دو بازیکن مصدوم شوند و پزشک وارد زمین شود آنها می‌توانند در زمین بمانند و اعتراض من این بود که چرا این دو بازیکن را بیرون فرستادند.

او همچنین گفت: استقلال خوزستان خوب بازی کرد. وقتی حریفی با کیفیت بازی می‌کند باید احترام بگذاریم. بازیکنان سرعتی در خط جلو دارند و به کیفیت استقلال خوزستان احترام می‌گذاریم.

مورایس در پاسخ به این سوال که اگر سپاهان امروز با ترکیب اصلی‌اش به میدان می‌آمد نتیجه دیگری رقم می‌خورد؟ خاطرنشان کرد: من نمی‌توانم حدس بزنم که آیا بهتر بود یا ما نتیجه بدتری کسب می‌کردیم. وقتی ترکیبی را قرار می‌دهیم باید به آن بازیکن‌ها اعتماد کنم و اعتماد هم دارم چون بازیکنان تیممان هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    تو راست میگی هیچ کس نمیفهمه فقط تو میفهمی. فقط تو قوانین داوری و فوتبال رو میدونی و هیچ کس مثل تو این چیزها بلد نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی