نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
۰ |
۲
زمان خداحافظی ستاره آرژانتین مشخص شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنخل دی‌ماریا تایید کرد که پس از مسابقات کوپا آمریکا از تیم ملی آرژانتین خداحافظی می‌کند.

رسانه‌های آرژانتینی تایید می‌کنند هم‌تیمی‌هایش سعی کردند او را مجبور کنند تا نظرش را تغییر دهد اما این تصمیم از مدتی پیش گرفته شده بود.

آنخل دی‌ماریا پس از کوپا آمریکا که در ژوئن و جولای ۲۰۲۴ برگزار می‌شود، از تیم ملی آرژانتین خداحافظی می‌کند. بازیکن فعلی بنفیکا با تایید این خبر در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد: آخرین دیدارهای مقدماتی برای من فرا رسیده است، نمی‌توانم با کلماتم بیان کنم که تشویق و حمایت طرفداران چقدر من را تحت تاثیر قرار داده است. من از هر ثانیه از آن محبت و هم‌تیمی‌هایم، دوستانم -که بدون آن‌ها این داستان معنایی نداشت- لذت می‌برم. عشق هر یک از آن‌ها باعث شد که من امروز چیزی باشم که هستم.

متأسفانه ما نمی‌توانیم اجازه دهیم اتفاقاتی که در استادیوم (ماراکانا) افتاد، تکرار شود، هیچ‌کس شایسته چنین رفتار بدی نیست؛ کتک خوردن، خانواده‌ها و بچه‌های هراسان در جایی که تنها باید یک مسابقه را تماشا می‌کردند.

امیدوارم این اتفاقات دیگر تکرار نشود. ما بدون شک به عنوان بازیکن همیشه از مردم خود دفاع خواهیم کرد. کوپا آمه‌ریکا آخرین رقابتی خواهد بود که در آن پیراهن آرژانتین را به تن خواهم کرد، با تمام درد در روحم و با یک بغض در گلو با بهترین اتفاقی که در دوران حرفه‌ای‌ام برایم افتاده، خداحافظی می‌کنم.

با تشکر از شما هواداران، از خانواده‌ام، همین‌طور تشکر از دوستان و هم‌تیمی‌ها، ما همچنان به تاریخ‌سازی ادامه می‌دهیم و این برای همیشه باقی خواهد ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی