نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
تصادف وحشتناک ماریو بالوتلی/ ستاره سابق ایتالیا آئودی ۱۰۰هزار پوندی‌اش را به دیوار کوبید! +ویدیو
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره سابق منچسترسیتی در تصادفی وحشتناک با خودروی آئودی خود به دیوار کوبید اما صدمه‌ای به خودش وارد نشد.

ماریو بالوتلی خیلی خوش‌شانس بود که پس از برخورد آئودی Q۸ صدهزار پوندی‌اش به دیوار، آسیب جدی ندید. این تصادف وحشتناک ساعت ۲۰:۳۰ روز پنجشنبه در زادگاه این ایتالیایی در برشا رخ داد.

طبق گزارش روزنامه ایتالیایی فاتو کوتیدیانو، بازیکن سابق لیورپول کنترل آئودی Q۸ خود را از دست داد و آن را به دیوار کوبید. ضربه این برخورد باعث شد کیسه‌های هوا باز شوند و اورژانس به سرعت خود را به محل حادثه رساند. بالوتلی موفق شد از اتومبیل خارج شود و پس از دراز کشیدن روی زمین توسط امدادگران تحت مراقبت قرار گرفت. به گزارش اسپورت مدیاست، مهاجم ۳۳ ساله سابق منچسترسیتی پس از تصادف از انجام تست تنفسی خودداری کرد و پلیس گواهینامه رانندگی او را ضبط کرد.

برادر او، انوک باروآه، به صحنه تصادف رسیده و سپس بالوتلی را به خانه برده است. بالوتلی که اکنون در تیم آدانا دمیر اسپور ترکیه بازی می‌کند، به خانه خود در ایتالیا بازگشته تا دوران ریکاوری پس از مصدومیتش را طی کند. او که اخیراً ناوگان سوپراسپرت‌های خود از جمله فراری و لامبورگینی را فروخت، در سال ۲۰۱۳ سیتی را به مقصد میلان ترک کرد اما به طرز شگفت‌انگیزی یک سال بعد با لیورپول به لیگ برتر بازگشت. او برای تاثیرگذاری در آنفیلد خیلی دست و پا زد و در ۱۶ بازی فقط یک گل به ثمر رساند و سپس به صورت قرضی به میلان بازگشت. بالوتلی پس از جدایی از لیورپول در سال ۲۰۱۴، از یک دوره سه ساله در نیس لذت برد و ۷۶ بازی انجام داد و ۴۳ گل به ثمر رساند تا اینکه برای یک فصل به مارسی رفت. این دوره کوتاه اما موفق بود و در ۱۵ بازی ۸ گل به ثمر رساند و برای حضور در برشا و مونتسا به ایتالیا بازگشت. سپس برای گذراندن اولین دوره به آدانای ترکیه رفت و بعد فصلی فاجعه‌بار را در باشگاه سوپر لیگ سوئیس، سیون گذراند، اما به نظر می‌رسد اکنون در تلاش است تا خود را در ترکیه احیا کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی