نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
۰ |
۰
لوچانو اسپالتی
منبع: Football Italia
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در دیدار انتخابی یورو ۲۰۲۴ ایتالیا و اوکراین به تساوی بدون گل رسیدند و ایتالیا با تفاضل گل بهتر به جام ملت‌ها صعود کرد، اما پنالتی مشکوکی که به نفع اوکراین گرفته نشد باعث حرف و حدیث‌های زیادی شد.

لوچانو اسپالتی سرمربی ایتالیا، به انتقادهایی مبنی بر اینکه تیمش جای اوکراین در یورو ۲۰۲۴ را ربوده است، پاسخ داد.

در دقایق پایانی مسابقه روز دوشنبه پس از برخورد برایان کریستانته با میخایلو مودریک در محوطه جریمه تنش در بای‌آرنا بالا گرفت. داور خسوس گیل مانزانو تصمیم گرفت برای آن صحنه پنالتی نگیرد و اوکراین شدیدا عصبانی شد. بازی با تساوی ۰-۰ تمام شد و این نتیجه جایگاه دوم ایتالیا در گروه را تضمین کرد. آتزوری اکنون به مسابقات قهرمانی اروپا در تابستان آینده راه یافته است، در حالی که تیم سرهی ربروف باید در مرحله پلی‌آف شانسش را امتحان کند.

اسپالتی در یک همایش در رم در مصاحبه با خبرگزاری رسمی ایتالیا (ANSA) به اتهاماتی مبنی بر دزدیدن جایگاه اوکراین در یورو پاسخ داد. «ما چیزی ندزدیدیم، بلکه واقعاً مستحق صعود به جام ملت‌های اروپا بودیم. اگر کسی بدون نگاه کردن به بقیه عملکرد تیم آن حادثه را بر علیه ما تعبیر کند درست نیست. بازی به دلیل فشاری که داشت دشوار بود و آن حادثه ممکن است مشکوک باشد، اما مطمئناً آنطور که خیلی‌ها می‌گویند نیست. ناامیدکننده است.»

ایتالیا اکنون این شانس را دارد که برای رقابت‌های تابستان آینده آماده شود و انتظار می‌رود اسپالتی اعتماد بیشتری به بازیکنان جوان داشته باشد و چرخه جدیدی را در تیم ملی آغاز کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی