نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ارلینگ هالند رکورد اسطوره منچستریونایتد را شکست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره نروژی تیم گواردیولا از وقتی وارد لیگ برتر شده رکوردها را یکی یکی جابجا کرده و در تساوی مقابل لیورپول در اتحاد رکورد دیگری را به نام خود ثبت کرد.

ارلینگ هالند با گلزنی مقابل لیورپول در روز شنبه رکورد دیگری را در لیگ برتر ثبت کرد و سریعتر از هر بازیکن دیگری در تاریخ مسابقات به ۵۰ گل رسید. تنها ۴۸ بازی طول کشید تا هالند به این تعداد گل برسد. نزدیکترین شخص به هالند اسطوره منچستریونایتد «اندی کول» است که ۵۰ گل اول خود را در ۶۵ بازی به ثمر رساند. این مرد انگلیسی ۱۸۷ بار در لیگ برتر گلزنی کرد. نفر سوم «آلن شیرر» است که در ۶۶ بازی به این موفقیت دست یافت و پس از او رود فان نیستلروی (۶۸)، فرناندو تورس (۷۲) و مو صلاح (۷۲) قرار دارند.

هالند فصل گذشته رکورد بیشترین گل در یک فصل لیگ برتر را شکست و در اولین دوره حضورش در انگلیس، ۳۶ بار در ۳۸ بازی گلزنی کرد. او عضو حیاتی فصل باورنکردنی ۲۰۲۲-۲۰۲۳ منچسترسیتی بود و آنها در این فصل تبدیل به دومین تیم انگلیسی پس از منچستریونایتد شدند که سه‌گانه را به دست می‌آورند.

ارلینگ هالند رکورد اسطوره منچستریونایتد را شکست!

هالند سطح بالای خود را در شروع فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ حفظ کرد و در ۱۳ بازی ۱۴ بار گلزنی کرد. تعداد گل‌های دوران حرفه‌ای او برای باشگاه و کشورش به ۲۳۲ گل در ۲۸۲ بازی رسیده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آرش IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    خو
  • ماشالله IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    ماشالله
  • امیرعلی مهدیه نجف آبادی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    هالند بازیکن نیست مرده خوره هیچکس به خوبی رونالدو و امباپه نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی