نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
نشان دادن در خروجی به دو بازیکن بزرگ منچستریونایتد/ آمدن رتکلیف همه چیز را تغییر خواهد داد!
منبع: Daily Mail
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

امکان دارد کاسمیرو و رافائل واران در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فروخته شوند چرا که سرجیم رتکلیف با آمدنش استراتژی منچستریونایتد را تغییر خواهد داد.

کاسمیرو و رافائل واران در زمستان فروخته خواهند شد. هر دو بازیکن در اولین فصل موفق اریک تن‌هاخ در اولدترافورد نقش مهمی داشتند، و تجسم حرفه‌ای بودن و ذهنیت برنده که در رختکن یونایتد به شدت مورد نیاز بود را ایجاد کردند. با پرداخت ۱۱۲ میلیون پوند به رئال مادرید برای این زوج در تابستان‌های متوالی و دستمزدهای هنگفت در حدود ۳۵۰۰۰۰ پوند در هفته، آنها به عنوان دو ستون تیم تن‌هاخ در نظر گرفته می‌شدند.

اما فوتبال منتظر هیچ کسی نمی‌ماند و کاسمیرو و واران هر دو می‌توانند در ژانویه از اولدترافورد خارج شوند. از آنجایی که با آمدن سر جیم رتکلیف استراتژی تیم تغییر خواهد کرد دیگر به این دو بازیکن نیازی نخواهد بود.

با ورود میلیاردر کمپانی پتروشیمی اینئوس و مدیر ورزشی او سر دیو بریلزفورد، ممکن است تغییرات بزرگی در راه باشد. از آنجایی که باشگاه فرانسوی نیس نیز متعلق به اینئوس است، می‌توان سرنخ‌هایی از انتظارات آنها به دست آورد و تغییراتی که باعث کاهش میانگین سنی تیم می‌شود را حدس زد. میانگین سنی نیس در حال حاضر ۲۴.۲ سال است و یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ ۱ شده است، و با وجود کاپیتان دانته ۴۰ ساله و دروازه‌بان سالواتوره سیریگوی ۳۶ ساله میانگین سنی تیم تا حدودی تغییر کرده است. در ضمن فرانچسکو فاریولی سرمربی ایتالیایی نیس تنها ۳۴ سال دارد و آنها در رده دوم جدول قرار دارند، در ۱۲ بازی شکست نخوردند و تنها یک امتیاز کمتر از پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین هستند.

نشان دادن در خروجی به دو بازیکن بزرگ منچستریونایتد/ آمدن رتکلیف همه چیز را تغییر خواهد داد!

ممکن است در یونایتد هم چنین اتفاقاتی بیافتد و آنها به روزهای خوب گذشته برگردند و به تولید یا جذب فوتبالیست‌های جوان و توسعه استعدادهای آنها مشغول شوند. همچنین ورود آنها می‌تواند پایانی بر صرف پولهای هنگفت برای بازیکنان قدیمی‌تر و معتبرتری مانند کاسمیرو و واران باشد که رزومه چشمگیری دارند اما هنگام امضای قرارداد ۳۰ و ۲۸ ساله بودند.

کاسمیروی برزیلی که اکنون ۳۱ سال دارد، برای یونایتد ۶۰ میلیون به اضافه ۱۰ میلیون پوند هزینه داشت و با حدود ۳۵۰ هزار پوند در هفته در طول چهار سال بیشترین درآمد را در اولدترافورد دارد. او فصل گذشته عالی بود و با کریستین اریکسن و برونو فرناندش همکاری موثری در خط میانی داشت و هفت گل به ثمر رساند و شش پاس گل ثبت کرد. اما فرم خوب او در این فصل قبل از آسیب همسترینگ که او را تا کریسمس از میادین دور نگه می‌دارد، شدیدا افت کرد. یونایتد در تعدادی از بازی‌های خود با مشکلاتی در خط میانی روبرو شد و به طور خلاصه می‌توان گفت که بالا رفتن سن کاسمیرو مشهود شده و منطق هزینه هنگفت یونایتد (۷۰ میلیون پوند در هزینه انتقال و ۷۲.۸ میلیون پوند دستمزد در قرارداد چهار ساله او) زیر سوال رفته است. او با انتقال به عربستان سعودی در بازار ژانویه در ارتباط است و یونایتد در صورت فروش او می‌تواند مقداری از پولش را پس بگیرد، اما حتی اگر او بماند احتمالاً در تابستان آینده به فروش خواهد رسید.

نشان دادن در خروجی به دو بازیکن بزرگ منچستریونایتد/ آمدن رتکلیف همه چیز را تغییر خواهد داد!

واران ۳۰ ساله در تابستان ۲۰۲۱، زمانی که اوله‌گنار سولشائر هنوز در اولدترافورد بود، با مبلغ ۴۲ میلیون پوند قرارداد امضا کرد. این مدافع میانی فرانسوی با دستمزد ۳۴۰۰۰۰ پوند در هفته در طول مدت قرارداد ۴ ساله خود ۷۰.۷۲ میلیون پوند درآمد خواهد داشت. اما او هم دیگر بازیکن مورد علاقه تن‌هاخ نیست و هزینه‌ای که برای او می‌شود نیز معقول به نظر نمی‌رسد.

بایرن مونیخ برای جذب او با ۲۵ میلیون پوند در ژانویه ابراز علاقه کرده اما واران باید دستمزد خود را کاهش دهد. به گزارش نشریه میل، رابطه بین واران و تن‌هاخ از زمانی که برای دربی ماه گذشته منچستر کنار گذاشته شد، خراب شده است. واران در ۲۲ بازی از ۳۰ بازی لیگ برتر فصل گذشته در ترکیب اصلی حضور داشت و آماده و در دسترس بود و این فصل را به عنوان گزینه اول آغاز کرد. اما در چهار بازی اخیر یونایتد در لیگ تنها ۶ دقیقه مقابل شفیلدیونایتد بازی کرد، در مقابل سیتی پا به میدان نگذاشت، برای یک دقیقه مقابل فولام به زمین آمد و فقط ۱۱ دقیقه مقابل لوتون بازی کرد. واران ممکن است بتواند تحمل کند که هری مگوایر جلوتر از او در ترکیب باشد، اما تحمل اینکه ویکتور لیندلوف و جانی اوانز ۳۵ ساله بیشتر از او بازی می‌کنند، کمی سخت است. هنگامی که لیساندرو مارتینس از مصدومیت بازگردد، واران احتمالا از برنامه‌های تن‌هاخ دورتر هم خواهد شد.

نشان دادن در خروجی به دو بازیکن بزرگ منچستریونایتد/ آمدن رتکلیف همه چیز را تغییر خواهد داد!

هر دو بازیکن در عرض چند ماه افت شدیدی در جایگاه خود پیدا کردند. شاید یونایتد باید به جای پرداخت مبالغ نجومی برای بازیکنانی که ممکن است برای یک یا دو سال بدرخشند و بعد محو شوند، هزینه کمتری برای بازیکنان جوان‌تری که روز به روز بر ارزش‌شان افزوده می‌شود بپردازد. فقط زمان نشان خواهد داد که آیا استراتژی رتکلیف روزهای باشکوه یونایتد را بازمی‌گرداند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی