مهمانان اضافه در اردوی پرسپولیس؛ سرخ‌ها در هتلی مجلل ساکن شدند/ بیرانوند: پاسپورت ایرانی داریم و از النصر نمی‌ترسیم!
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

با تاخیری ۴۸ ساعته بالاخره کاروان پرسپولیس راهی ریاض شد تا روز دوشنبه مقابل النصر با کریستیانو رونالدو قرار بگیرد.

پرسپولیسی‌ها درحالی صبح امروز راهی ریاض شدند که کاروان این تیم قرار بود صبح جمعه به عربستان سفر کند. شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم پرسپولیس در پنجمین مسابقه‌شان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، روز دوشنبه ششم آذرماه از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه الاول‌پارک ریاض مهمان النصر عربستان هستند.

سرخ‌پوشان از ۴ مسابقه قبلی‌شان در این مرحله موفق به کسب ۷ امتیاز شده‌اند و با توجه به اینکه ۳ تیم برتر دوم در مجموع ۵ گروه می‌توانند در کنار ۵ تیمِ صدرنشین راهی مرحله حذفی شوند، پرسپولیسی‌ها برای حضور در جمع برترین تیم‌های دوم مسیر دشواری را در مقابل خود می‌بینند.

با توجه به حساسیت فوق‌العاده بازی با النصر، یحیی گل‌محمدی قصد داشت چند روز زودتر تیمش را به عربستان ببرد ولی به وجود مشکلاتی در پرواز باعث شد تا سفر کاروان پرسپولیس با ۴۸ ساعت تاخیر انجام شود و صبح امروز اعضای تیم فوتبال پرسپولیس راهی ریاض شدند.

گزارش اختصاصی خبرورزشی را از سفر کاروان پرسپولیس به عربستان در ادامه می‌خوانید.

پرواز از مهرآباد

برخلاف اکثر پروازهای خارجی که از فرودگاه امام انجام می‌شود، به دلیل چارتر بودن پرواز پرسپولیسی‌ها و دوری راه تا فرودگاه امام، پرواز سرخ پوشان از فرودگاه مهرآباد انجام شد و ساعت ۱۱ پرسپولیسی‌ها راهی ریاض شدند.

آرامش خاص گل‌محمدی

تاخیر ۴۸ ساعته در پرواز به خاطر اشتباه مدیران پرسپولیس باعث شد تا همه برنامه‌های یحیی گل‌محمدی به هم بخورد. یحیی حتی نتوانست آخرین بازی النصر را در لیگ عربستان از نزدیک ببیند. همه این‌ها در کنار اختلافات و مشکلات قدیمی باعث شد تا همه منتظر صحبت‌های طوفانی و پر از کنایه یحیی علیه مدیران باشگاه پرسپولیس باشند. با این حال به خاطر حفظ تمرکز و آرامش تیم قبل از بازی مهم مقابل النصر یحیی ترجیح داد سکوت کند. گل‌محمدی سعی کرد آرامش حود را حفظ کند و چهره او قبل از سفر به ریاض هم بیانگر همین مسئله بود.

امیدواری پرسپولیسی‌ها

هرچند دو تیم پرسپولیس و النصر از نظر مهره و امکانات قابل مقایسه نیستند ولی اینطور نیست که نماینده کشورمان از پیش بازنده باشد. بازیکنان پرسپولیس هم همین نظر را داشتند و در صحبتی که با چند تن از ستاره‌های پرسپولیس قبل از سفر به عربستان داشتیم، به بازی مقابل النصر و گرفتن نتیجه مقابل این تیم امیدوار بودند. پرسپولیس بازی رفت مقابل النصر را واگذار کرد و از همین رو انگیزه زیادی برای جبران آن باخت خانگی دارد. بازیکنان پرسپولیس هم همگی با روحیه‌ای خوب آماده سفر به عربستان شده بودند و مشکلات و اتفاقات اخیر را فراموش کردند.

ستاره‌های پرسپولیس در هواپیما چه می‌کردند؟

پرواز ۴ ساعته به ریاض خیلی برای بازیکنان پرسپولیس طولانی به حساب نمی‌آمد چرا که خیلی از آن‌ها سابقه پرواز طولانی‌تر را داشتند. با این حال در این مدت هر کدام از بازیکنان سعی می‌کردند خودشان را سرگرم کنند تا حوصله‌شان سر نرود. یعضی از بازیکنان خواب را به همه چیز ترجیح دادند و تقریبا در اکثر زمان پرواز خوابیدند. بعضی‌ها در کنار هم مشغول صحبت کردن و خاطره تعریف کردن شدند. تعدادی از بازیکنان هم به سراغ موبایل‌ها و تبلت‌های خود رفتند و ترجیح دادند با فیلم دیدن و گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌شان مشغول شوند.

با بیرانوند خوش می‌گذرد!

علیرضا بیرانوند انسانی شوخ طبع است و شیطنت‌های بامزه‌ای دارد. همه بازیکنان پرسپولیس علیرضا را دوست دارند و دلشان می‌خواهد در کنار او وقت بگذرانند. بیرانوند وقتی سرحال باشد، آنقدر حرف‌های بامزه می‌زند و خاطرات باحال تعریف می‌کند که دل کندن از آن‌ها سخت است. در پرواز تهران به ریاض هم علیرضا نفر اول بود و با خیلی‌ها شوخی می‌کرد. در کل وقت گذراندن خارج از فوتبال با بیرانوند کلی خوش می‌گذرد و بسیار جال است. بازیکنان پرسپولیس هم وقتی علیرضا شروع به صحبت می‌کرد، دوست داشتند پای صحبت‌های او بنشینند که در نوع خودش بسیار جالب بود.

مهمانان اضافه در اردوی پرسپولیس؛ سرخ‌ها در هتلی مجلل ساکن شدند/ بیرانوند: پاسپورت ایرانی داریم و از النصر نمی‌ترسیم!

پرواز ۳ ساعته به سمت ریاض!

کاروان پرسپولیس حدود ساعت ۱۱ صبح با پروازی چارتر از فرودگاه مهرآباد راهی عربستان شد. پروازی که حدود ۳ ساعت هم طول کشید و حوالی ساعت ۱۴ اعضای پرسپولیس وارد ریاض شدند. بلافاصله بعد از انجام کارهای اداری مرسوم در فرودگاه، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس راهی هتل محل اقامتشان شدند.

استقبال النصری‌ها از کاروان پرسپولیس

قبل از رسیدن کاروان پرسپولیس به فرودگاه ریاض، نمایندگانی از باشگاه النصر به عنوان میزبان باشگاه النصر در فرودگاه حاضر شدند و ضمن استقبال از اعضای پرسپولیس، به آن‌ها خوش آمد گفتند.

رضایت یحیی و پرسپولیسی‌ها از امکانات هتل

با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، هتل حیات یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های پایتخت عربستان در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفت. هتلی که شیک و تمیز بود و همه نوع امکاناتی هم داشت. بازیکنان پرسپولیس و اعضای کادر فنی این تیم از جمله یحیی گل‌محمدی از امکانات هتل محل اقامت تیم راضی بودند و از این نظر مشکلی وجود نداشت.

مهمانان اضافه در اردوی پرسپولیس؛ سرخ‌ها در هتلی مجلل ساکن شدند/ بیرانوند: پاسپورت ایرانی داریم و از النصر نمی‌ترسیم!

سفیر ایران در عربستان به گل‌محمدی: منتظر یک بازی خاطره انگیز از پرسپولیس می‌مانم

بعد از ورود کاروان پرسپولیس به ریاض، سفیر ایران و به همراه چند نفر برای استقبال از کاروان پرسپولیس به فرودگاه آمدند و به پرسپولیسی‌ها خوش آمد گفتند. سفیر ایران در عربستان دقایقی با افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی صحبت کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای نماینده ایران در بازی با النصر، به سرمربی پرسپولیس گفت که منتظر یک نمایش خوب و کسب یک نتیجه خوب از سمت پرسپولیس می‌ماند.

جلسه خصوصی یحیی با عضو هیئت مدیره!

قبل از راهی شدن اعضای پرسپولیس به سمت هتل حیات و ترک فرودگاه ریاض، حسین شهریاری جلسه‌ای خصوصی با یحیی گل‌محمدی برگزار کرد. یحیی و شهریاری ارتباط خوبی با هم دارند و به نظر می‌رسد یحیی در خصوص مشکلات تیم با او صحبت کرده است.

درویش قید سفر را زد

مدیرعامل پرسپولیس که قرار بود راهی عربستان شود، ناگهان تصمیم گرفت در تهران بماند و درویش قید سفر به ریاض را به همراه تیم زد. اختلافات پیش آمده بین او و اعضای تیم به خصوص یحیی گل‌محمدی در گرفتن این تصمیم بی تاثیر نبود.

بیرانوند: از النصر نمی‌ترسیم چون پاسپورت ایرانی داریم

علیرضا بیرانوند گلر شماره یک قرمزها در خصوص بازی حساس مقابل النصر به خبرنگار خبرورزشی گفت: قطعا بازی راحتی نخواهد بود ولی ما به اینجا آمدیم تا نمایش خوبی داشته باشیم. النصر تیم قدرتمندی است و ستاره‌های زیادی دارد ولی ما هم پرسپولیس هستیم و پاسپورتی ایرانی داریم. ایرانی‌ها همیشه نشان دادند در شرایط سخت می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. از هواداران می‌خواهم برای ما دعا کنند و انرژی مثبت بفرستند. امیدوارم بهترین اتفاق برای پرسپولیس در بازی مقابل النصر رخ دهد.

مهمانان اضافه در اردوی پرسپولیس؛ سرخ‌ها در هتلی مجلل ساکن شدند/ بیرانوند: پاسپورت ایرانی داریم و از النصر نمی‌ترسیم!

عمری می‌رسد

محمد عمری ستاره جوان قرمزها طی روزهای قبل با درد از ناحیه همسترینگ روبرو شد و نتوانست به خوبی تمرین کند. عمری همراه تیم به عربستان آمده و به بازی با النصر می‌رسد. با این حال بعید است یحیی از ابتدا به او بازی دهد.

تماس با ایران

بازیکنان و سایر اعضای کاروان پرسپولیس بعد از رسیدن به هتل راهی اتاق‌هایشان شدند تا چند ساعتی استراحت کنند. پرسپولیسی‌ها بلافاصله بعد از رسیدن به هتل و وصل شدن به اینترنت با خانواده‌هایشان در ایران تماس گرفتند و خبر سلامتی‌شان را به آن‌ها دادند.

تمرین شبانگاهی

پرسپولیس که فرصت زیادی برای تمرین در عربستان نداشت، آخرین تمرین خود را قبل از بازی حساس مقابل النصر در ورزشگاه مرسول پارک شهر ریاض انجام خواهند داد. طبق اعلام کادرفنی تمرین پرسپولیس شب برگزار خواهد شد و بازیکنان هم بعد از چند ساعت استراحت با دو دستگاه اتوبوس راهی ورزشگاه محل برگزاری بازی شدند تا تمرین کنند.

سفری با کلی مهمان اضافه

کاروان پرسپولیس به غیر از اعضای تیم کلی مهمان هم داشت. از چند کارمند باشگاه و دو عضو هیئت مدیره گرفته تا مهمانانی از وزارت ورزش و حتی اسپانسر باشگاه پرسپولیس. کاروان پرسپولیس برخلاف معمول همیشه بسیار شلوغ بود و خیلی‌ها به دلیل حضور پرسپولیس در عربستان و برای اینکه بتوانند به زیارت خانه خدا بروند، راهی ریاض شدند. گفتنی است چند لیدر باشگاه هم به همراه اعضای تیم به عربستان سفر کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • لیدا IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    به امید سربلندی وپیروزی تیم قهرمانمان پرسپولیس برایتان ارزویی خوب وخوش دارم هموطنان ایرانیم انشا... که دل مردم راشاد کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی