نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
به بهانه استقبال سرد از پرسپولیس؛ ایراد از شما بود که از دیدن رونالدو ذوق‌زده شدید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاروان تیم پرسپولیس به بهانه بازی با النصر راهی ریاض شد.

استقبال کم‌تعداد از تیم پرسپولیس در ریاض موجب ناراحتی یحیی گل‌محمدی و کاروان تیم پرسپولیس شد و مهدی ترابی هم در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت النصر میزبان خوبی برای ما نبود.

میزبانی پرسپولیس از النصر بسیار پررنگ بود. اهالی فوتبال هم با حضور در فرودگاه و هتل محل اقامت تیم در هتل اسپینانس استقبال خوبی از کاروان النصر داشتند. حضور مردم در فرودگاه و حتی هتل برای دیدن کریس و دیگر ستاره‌های النصر اتفاقی طبیعی بود. این اتفاق در همه جای دنیا رخ می‌دهد و نمی‌شود به حضور مردم در هتل و فرودگاه خرده گرفت. اما مدیران تیم پرسپولیس و برخی دیگر از اهالی فوتبال هدفشان از حضور در فرودگاه و هتل محل اقامت النصر دیدن کریس و گرفتن عکس یادگاری با او بود. به واقع ایراد از ما بود که از دیدن کریس ذوق‌زده شده بودیم.

واقعیت این است در در سفرهای خارجی مدیران عامل باشگاه یا مدیران فدراسیون فوتبال برای استقبال از تیم میهمان به فرودگاه نمی‌آیند. در بهترین حالت نماینده‌ای از فدراسیون و نماینده‌ای از باشگاه در فرودگاه حاضر می‌شوند و با اهدای یک شاخه گل به تیم مهمان خوش‌آمد می‌گویند. همین و بس. اگر ما غیر از این عمل می‌کنیم تقصیر ماست نه تیم میزبان.

این یک درس خوب برای پرسپولیس بود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی