نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
اولین حرف‌های ستاره سابق پرسپولیس پس از تصادف وحشتناک
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم پیکان بعد از سانحه تصادفی که برایش پیش آمد اعلام کرد آسیب جسمانی به خودش وارد نشده است.

حامد پاکدل عصر روز یکشنبه با یک سانحه تصادف هولناک مواجه شد؛ در این تصادف خودروی او واژگون شد و تصاویر نگران کننده ای از خودرو منتشر شده است. با این حال اتفاق خوب برای او سلامتی اش است.

پاکدل بعد از اتفاقی که برایش پیش آمد درباره سانحه تصادف گفت: «عصر روز یکشنبه برای بازگشت به تمرینات در حال رانندگی به سمت تهران بودم که در جاده، کمی قبل از اراک دچار سانحه شدم اما خدا را شکر آسیبی ندیدم.»

او ادامه داد: «در آن لحظه متوجه شدم یک کامیون از مسیرش خارج شده و برای آنکه از خطر تصادف فرار کنم، اتومبیل را به سمت دیگر هدایت کردم اما از جاده بیرون رفتم و از ارتفاع به پایین جاده پرتاب شدم. خدا کمکم کرد که آسیبی ندیدم و سالم هستم اما اتومبیلم صدمه دید.»

پاکدل درباره سلامتی اش بعد از تصادف افزود: «دعای خیر اعضای خانواده و مردم عزیز ایران پشت سرم بود که با کامیون تصادف نکردم یا خودم صدمه جدی ندیدم. همیشه شکرگزار هستم و از خداوند بابت این سلامتی تشکر می‌کنم. همان‌طور که گفتم، در سلامتی کامل بسر می‌برم و غیر از چند خراش جزیی، صدمه‌ای ندیده‌ام.»

این مهاجم باتجربه در پایان گفت: «همچنین از دوستانی که نگرانم بودند، متشکرم. امیدوارم همه مسافران با رعایت اصول رانندگی، به سلامت به مقصد برسند.»

در این رابطه بخوانید: عکس| تصادف وحشتناک مهاجم سابق پرسپولیس/ بازیکن لیگ برتری از شاخ‌به‌شاخ شدن با کامیون گریخت اما...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اشنا IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    مهاجمینی که یحیی از دست داد و الان سرش بیکلاه مانده از پاکدل تا عبدی که گرچه بچه گانه فوتبال بازی میکرد تا الکثیر و اسدی و مغانلو و بگذار یحیی دست از افکار ضد فوتبال بردارد اصلا مهاجم پروری را بلد نبود چون دفاع بازی میکرد مشاورین و مربیانش هم هیچ کمکی به او نکردند و شاید نخواست بکنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی