نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴
۰ |
۰
کلوب| خبرورزشی تولدت مبارک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماه آذر برای اهالی فوتبال و هوادارانش و همه آن‌هایی که عاشق روزنامه هستند یک ماه به‌خصوص است، ششمین روز این ماه هم ویژه‌ترین روز این ماه خاطره‌انگیز است.

۲۶ سال گذشت؛ نزدیک به سه دهه؛ در طول این مدت عمر بسیاری از نشریات و مطبوعاتی که با خبرورزشی متولد شدند و بزرگ شدند یاری نکرد که دو رقمی شود، بسیاری از مطبوعات در اوج فشار و گرانی‌های کاغذ و چاپ و از سمتی دیگر عدم حمایت خوانندگان و هوادارانشان از دایره رقابت خارج شدند و تنها ماندند تعداد کمی که امروز شاهد حضور آن‌ها هستیم که سردمدار همه آن‌ها نشریه خبرورزشی است.

خبرورزشی را در یک جمله نمی‌شود تعریف کرد؛ برای خبرورزشی باید یک انشای کامل نوشت؛ از آن انشاهایی که حتی ده سطر هم نباشند و یک انشای تمیز چندصفحه‌ای که از خواندن آن فقط بتوان لذت برد.

خبرورزشی را آن‌هایی که با آن یک دهه نه، دو دهه هم نه، سه دهه کامل زندگی کرده‌اند خوب می‌شناسند، نشریه‌ای که بزرگان بسیاری را در خود دید، از ناصر احمدپور که خبرورزشی با نام او شناخته شد تا عباس عبدالملکی، واحدی‌پور، فیاضی، جوادی، اشراقی و... روزنامه‌ای که با تولد خود سبک جدیدی از خبررسانی را به‌وجود آورد؛ خبرهای کوتاه و تلگرافی، جزو اولین نشریاتی که تعداد صفحاتش را افزایش داد، از اولین نشریاتی که صفحاتش رنگی شد... خبرورزشی امروز پس از بیست‌وشش سال به جایگاهی رسیده که دیگر نمی‌توان آن را نادیده گرفت، دیگر نمی‌توان آن را کنار گذاشت و از یاد برد.

ورود به بیست‌وهفتمین سال فعالیت روزنامه وزین خبرورزشی را به تمامی کارکنان و زحمتکشان درون این نشریه تبریک می‌گوییم و یاد و خاطره تمامی عزیزانی که در این روزنامه فعالیت می‌کردند و امروز نیستند و آسمانی شده‌اند را گرامی می‌داریم.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی