نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
بادامکی: بازگشت برانکو؟ درگیر این حواشی نمی‌شویم‌/ استقبال خاصی از باشگاه النصر ندیدیم +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم صحبت‌هایی انجام داد.

پرسپولیس در پنجمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا امشب از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف النصر عربستان می‌رود. حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در آستانه این دیدار گفت: شرایط تیم خوب است و بازیکنان شب گذشته تمرینات خوبی را سپری کردند. به غیر از دو نفر که مقداری کسالت دارند بقیه بازیکنان در شرایط ایده آلی هستند و امیدواریم بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم و دست پر برگردیم.

بادامکی در واکنش به انتشار مصاحبه برانکو ایوانکوویچ مبنی بر بازگشتش به پرسپولیس و جانشینی یحیی گل محمدی گفت: من فقط تیتر این روزنامه را دیدم و مصاحبه کامل را نخواندم. ما از اول فصل این مشکلات را داریم. با توجه به اینکه پرسپولیس در این چندسال اخیر نتایج فوق العاده‌ای کسب کرده و قهرمانی های متعددی به دست آورده، کادرفنی و مدیریت باشگاه با اینجور مسائل آشنا هستند و عادت کردند اما برای من جای سوال است که این اتفاق چرا روز بازی می‌افتد تا تمرکز تیم ما را برهم بزند. من فکر میکنم کادرفنی ما آنقدر باتجربه هست که با این اتفاقات تمرکزشان بهم نخورد و کل باشگاه از کادرفنی و بازیکنان حمایت کرده اند. 

بادامکی درباره میزبانی تیم النصر و عدم استقبال آنها از تیم فوتبال پرسپولیس و ناراحتی یحیی گل محمدی گفت: برای بازی هایی در سطح لیگ قهرمانان آسیا عجیب بود چنین اتفاقی رخ بدهد. در تهران برای النصر بهترین امکانات در اختیار آنها قرار گرفت اما اینجا چیزی ندیدم و اوجش شب گذشته بود که یحیی گل محمدی با یک راننده نابلد به نشست خبری فرستاده شد. ما خودمان چیزی از باشگاه النصر ندیدیم اما ما همیشه تلاش کردیم بهترین امکانات را در اختیار باشگاه هایی که به ایران می‌آیند بگذاریم.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره ماجرای کسر امتیاز از باشگاه استقلال گفت: ما بیشتر از یک ماه است از باشگاه استقلال شکایت کردیم اما اتفاقی رخ نداد. به نظرم اعضای کمیته انضباطی برای روشن شدن این ماجرا باید مصاحبه ای انجام می‌دادند و هرچقدر هم ما از طرف باشگاه در این مورد پیگیری می‌کنیم هیچ جواب درستی به ما نمی‌دهند تا پاسخگوی هواداران خودمان باشیم. هنوز اتفاقی نیفتاده و هرچقدر هم زمان بگذرد این ماجرا بدتر می‌شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ناشناس IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    سرمربی الهلال رو در آزادی برای پیدا کردن محل مصاحبه سرگردان کردن و دو ساعت از راه پله بالا رفت کم مونده بود سکته اش بدن حافظه ها عیب پیدا کرده اما سرمربیشون بعد اونهمه ماجرا عصبی نشد و قهر نکرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی